Gå til innhold

Julegave til mannen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skriver som anonym i tilefelle han snoker her inne :gjeiper:

Jeg trenger julegavetips til gubben. Han er 34 år, og har ikke så mange interesser. Eller, fly, data og småviltjakt, men ikke kan jeg kjøpe fly til ham, og ikke kan jeg kjøpe jakt eller data-ting til ham.

Han leser ikke bøker.

Hva i alle dager skal jeg finne på i julegave?

Budsjettet er absolutt maks 1000, men helst under, da vi ikke har verdens beste økonomi for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor kan du ikke kjøpe jakt og datating til mannen?

Hva med en god jaktkniv, eller jaktradio, eller godt ullundertøy som han kan ha på seg på jakt.

Data ting kommer jo ann på hva mannen bruker dataen til, liker han å spille kan du jo kjøpe et nytt spill til han.

Hva med et modellfly? slik som han limer sammen selv og maler i ønket farge. Eller et slikt med fjernkontroll (vet ikke hvor bra kvalitet det blir på flyet for under 1000 kr)

Ellers så er det jo klær. Skjorte, genser, t-skjorter, boksere, sokker... kanskje ikke det mest spennende, men er jo ting som blir brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en veldig praktisk fjernkontroll? Denne er veldig fin å ha om man har mange fjernkontroller fra før.

Om han liker å lage mat, så kan du jo kjøpe en kokebok. Kanskje en spesielt skrevet for viltkjøtt?

Når jeg ikke kommer på noe annet, så bruker jeg å kjøpe t-skjorter, gensere, boksere, dvd'er eller cd'er. Et abonnement på et blad kan også være en ide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Hvorfor kan du ikke kjøpe jakt og datating til mannen?

Hva med en god jaktkniv, eller jaktradio, eller godt ullundertøy som han kan ha på seg på jakt.

Jeg forstår heller ikke hvorfor du ikke kan kjøpe jakt- eller datautstyr...

På den annen side får man virkelig ingen brukbar jaktradio for under 1000 kroner. Kniver skulle det derimot være fullt mulig å få tak i.

En annen ting som er utrolig kjekk å ha i jaktsekken (eller for sikkerhets skyld i bilen) er en lett, men god hodelykt. Sånne med LED-pærer har god batterilevetid.

Og hvis han ikke har fjellduk, er det også en super gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan du ikke kjøpe jakt og datating til mannen?

Hva med en god jaktkniv, eller jaktradio, eller godt ullundertøy som han kan ha på seg på jakt.

Data ting kommer jo ann på hva mannen bruker dataen til, liker han å spille kan du jo kjøpe et nytt spill til han.

Hva med et modellfly? slik som han limer sammen selv og maler i ønket farge. Eller et slikt med fjernkontroll (vet ikke hvor bra kvalitet det blir på flyet for under 1000 kr)

Ellers så er det jo klær. Skjorte, genser, t-skjorter, boksere, sokker... kanskje ikke det mest spennende, men er jo ting som blir brukt.

Takk for tips:)

Som en annen skrev, jaktradio sprenger maksgrensen min.

Han har modellfly, og tro meg, om man skal ha et brukbart fly så blir det vesentlig dyrere enn 1000 kr. Han vil ha kvalitet eller ingenting, så da nytter det ikke å kjøpe "isopor-dritt" til 990,-

Kniver har han nok av. Ved sist opptelling var det 22 fine kniver, samt et uant antall billigere brukskniver. Ullundertøy/superundertøy har vi nok av.

Det kommer nok til å endre med sokker, boksere, tskjorter i år også :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en slik villmarks-dvd? Eller rett og slett bare noen gode dvd'er som du vet han vil like, eventuelt med noen øl/ en flaske vin eller to - så kan dere jo kose dere sammen med det i julen? :)

Abonnement på jakt/ friluftsblad om slik finnes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Myggsokk fra nettbutikken handysize, eller søk på gadget, så finner du mange butikker som selger mye nyttig eller morsmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt elektrisk tannbørste og digital fotoramme til mannen, fotorammen kostet 800 kr på ellos,har kalender og kan spille musikk på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver som anonym i tilefelle han snoker her inne :gjeiper:

Jeg trenger julegavetips til gubben. Han er 34 år, og har ikke så mange interesser. Eller, fly, data og småviltjakt, men ikke kan jeg kjøpe fly til ham, og ikke kan jeg kjøpe jakt eller data-ting til ham.

Han leser ikke bøker.

Hva i alle dager skal jeg finne på i julegave?

Budsjettet er absolutt maks 1000, men helst under, da vi ikke har verdens beste økonomi for tiden...

En avstandsmåler til jakten? Det er greit å ha litt kontroll på distansene når man sitter på post. Det synes i hvert fall jeg.

Jeg har sett slike helt ned til 600 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bear Grills kniven er på salg på xxl til 599,-(han overlevelsesmannen fra Discovery), de har også gapahuk til 399,- og Ullvang høyhalset genser til 599,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har bestilt barbersett til min mann, tror det blir bra :)

Jeg kjøpte barberutstyr fra Barbershop til mannen min for snart to år siden og det falt absolutt i smak! Anbefales :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...