AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 En kolega har fått en unge med dama si og på jobb i dag så sa han "ja, da har jeg og kona fått oss ei lita fitte vi". Hva synes dere om å si sånt når man får seg barn? Hørtes jo helt teit ut spør du meg 1
Capricorn Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Stakkars unge som må vokse opp med en så hjernedød far. 32
Gjest Apophis Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Han kan ikkje være mye voksen ihvertfall... Idiotisk. 3
Gjest uAnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 jeg er godt over gjennomsnittet liberal på stygge ord og name calling, men dette er ikke ok for meg heller 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Sa han virkelig det? Ja. Til hans forsvar så kan jeg si at han er en guttevalp på 23 år. Men de andre mannlige kolegane, alt fra 20-50 og mulig eldre lo bare med og ingen virket til å bli støtt så vet ikke om dette er vanlig guttehumor? Jeg synes det ikke var morsomt. 4
Gjest Elfrida Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 Til hans forsvar så kan jeg si at han er en guttevalp på 23 år. Men de andre mannlige kolegane, alt fra 20-50 og mulig eldre lo bare med og ingen virket til å bli støtt så vet ikke om dette er vanlig guttehumor? Jeg synes det ikke var morsomt. For ungens skyld håper jeg det er et utslag av intern humor på jobben, og ikke har noe med hans holdninger ellers å gjøre. For en sjuk ting å si om sin egen baby. 5
Gjest Delphina Skrevet 5. desember 2011 #8 Skrevet 5. desember 2011 Himmel! Jeg er vel prippen, men synes det ikke er et greit "kallenavn" til jentungen. Det at han er 23 er da ingen unnskyldning mener nå jeg. 4
Gjest Grønnblomst Skrevet 5. desember 2011 #9 Skrevet 5. desember 2011 (endret) Det var utrolig teit. han er kanskje 23 i alder, men det der hørtes ut som en skikkelig fjortis kommentar. For en dust. Håper ungen blir smartere enn faren i alle fall. Kan forresten nevne at typen min snart er 24, og han snakker ikke sånn. Selv kunne jeg heller aldri ha funnet på å si noe så teit. Endret 5. desember 2011 av Grønnblomst 2
Gjest Heloise Skrevet 5. desember 2011 #10 Skrevet 5. desember 2011 Hvilken pappa kaller datteren sin ei fitte!? Fanken for en grusom humor, eller rett og slett bare et håpløst tilfelle av en "mann". 11
Gjest Heloise Skrevet 5. desember 2011 #11 Skrevet 5. desember 2011 Og ang. alderen. Kjæresten min er yngre og kunne aldri noen sinne kalt et barn noe slikt. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #13 Skrevet 5. desember 2011 Priceless!! and not in a good way... 2
Gjest badeand1 Skrevet 5. desember 2011 #14 Skrevet 5. desember 2011 En kolega har fått en unge med dama si og på jobb i dag så sa han "ja, da har jeg og kona fått oss ei lita fitte vi". Hva synes dere om å si sånt når man får seg barn? Hørtes jo helt teit ut spør du meg Det er bare motbydelig å kalle barnet sitt for ei fitte. 1
altflyter Skrevet 5. desember 2011 #15 Skrevet 5. desember 2011 (endret) Idiotisk og umodent sagt. Definitivt ikke greit. Når der gjelder kollegaene som lo, så kan det hende de ble sjokkert og ikke visste hvordan de ellers skulle reagere... Endret 5. desember 2011 av altflyter 3
makkapakka Skrevet 5. desember 2011 #16 Skrevet 5. desember 2011 Prøvde å være morsom i et miljø der det er mye griseprat?
desert_rose Skrevet 5. desember 2011 #17 Skrevet 5. desember 2011 Helt ubegripelig at en far kaller SIN EGEN DATTER en fitte!!? 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #19 Skrevet 5. desember 2011 Om de fikk en gutt, ville han sagt de hadde fått seg en liten pikk da? Herregud, folk er barnslige! 2
daemonia Skrevet 5. desember 2011 #20 Skrevet 5. desember 2011 En kolega har fått en unge med dama si og på jobb i dag så sa han "ja, da har jeg og kona fått oss ei lita fitte vi". Hva synes dere om å si sånt når man får seg barn? Hørtes jo helt teit ut spør du meg Eeeeehm... Er dette tilfeldigvis en verna bedrift? Skjønner ikke hvordan noen uten spesielle problemer kan klare å få seg til å si noe så dumt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå