Gå til innhold

Hva synes dere om slik snakk om babyn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kolega har fått en unge med dama si og på jobb i dag så sa han "ja, da har jeg og kona fått oss ei lita fitte vi". Hva synes dere om å si sånt når man får seg barn? Hørtes jo helt teit ut spør du meg :eeeh:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars unge som må vokse opp med en så hjernedød far.

• Liker 32
Gjest Apophis
Skrevet

Han kan ikkje være mye voksen ihvertfall... Idiotisk.

• Liker 3
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

jeg er godt over gjennomsnittet liberal på stygge ord og name calling, men dette er ikke ok for meg heller :nei:

• Liker 2
Skrevet

Sa han virkelig det?

Ja.

Til hans forsvar så kan jeg si at han er en guttevalp på 23 år. Men de andre mannlige kolegane, alt fra 20-50 og mulig eldre lo bare med og ingen virket til å bli støtt så vet ikke om dette er vanlig guttehumor? Jeg synes det ikke var morsomt.

• Liker 4
Gjest Elfrida
Skrevet
Til hans forsvar så kan jeg si at han er en guttevalp på 23 år. Men de andre mannlige kolegane, alt fra 20-50 og mulig eldre lo bare med og ingen virket til å bli støtt så vet ikke om dette er vanlig guttehumor? Jeg synes det ikke var morsomt.

For ungens skyld håper jeg det er et utslag av intern humor på jobben, og ikke har noe med hans holdninger ellers å gjøre. For en sjuk ting å si om sin egen baby.
  • Liker 5
Gjest Delphina
Skrevet

Himmel! Jeg er vel prippen, men synes det ikke er et greit "kallenavn" til jentungen.

Det at han er 23 er da ingen unnskyldning mener nå jeg. :filer:

• Liker 4
Gjest Grønnblomst
Skrevet (endret)

Det var utrolig teit. han er kanskje 23 i alder, men det der hørtes ut som en skikkelig fjortis kommentar. For en dust. Håper ungen blir smartere enn faren i alle fall.

Kan forresten nevne at typen min snart er 24, og han snakker ikke sånn. Selv kunne jeg heller aldri ha funnet på å si noe så teit.

Endret av Grønnblomst
  • Liker 2
Gjest Heloise
Skrevet

Hvilken pappa kaller datteren sin ei fitte!? Fanken for en grusom humor, eller rett og slett bare et håpløst tilfelle av en "mann".

• Liker 11
Gjest Heloise
Skrevet

Og ang. alderen. Kjæresten min er yngre og kunne aldri noen sinne kalt et barn noe slikt.

• Liker 1
Skrevet

Noe av det verste jeg har hørt :(

• Liker 1
Skrevet

Priceless!! :skratte: and not in a good way...

• Liker 2
Gjest badeand1
Skrevet

En kolega har fått en unge med dama si og på jobb i dag så sa han "ja, da har jeg og kona fått oss ei lita fitte vi". Hva synes dere om å si sånt når man får seg barn? Hørtes jo helt teit ut spør du meg :eeeh:

:hakeslepp:

Det er bare motbydelig å kalle barnet sitt for ei fitte.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Idiotisk og umodent sagt. Definitivt ikke greit. Når der gjelder kollegaene som lo, så kan det hende de ble sjokkert og ikke visste hvordan de ellers skulle reagere...

Endret av altflyter
  • Liker 3
Skrevet

Prøvde å være morsom i et miljø der det er mye griseprat?

Skrevet

Helt ubegripelig at en far kaller SIN EGEN DATTER en fitte!!?

• Liker 1
Skrevet

Skifta for mange bleier?...

Skrevet

Om de fikk en gutt, ville han sagt de hadde fått seg en liten pikk da?

Herregud, folk er barnslige! :daane:

• Liker 2
Skrevet

Eeeeehm... Er dette tilfeldigvis en verna bedrift? :klo:

Skjønner ikke hvordan noen uten spesielle problemer kan klare å få seg til å si noe så dumt.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...