Gå til innhold

Klær i god kvalitet i julegave til mannen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som vet av noen gode klesbutikker på nett for klær av god kvalitet til menn? Og da snakker vi finere klær - ikke turklær eller lignende. :-)

Gjerne norske!

Skal ha julegave til mannen, men problemer med å få tak i da vi ikke skal reise noen steder før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet ikke om noe online, men min kjæreste er VELDIG kvalitetsorientert og handler veldig mye på Follestad, så det kan jo være en mulighet hvis du har en slik i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen menn der ute som handler klassiske kvalitetsklær på nett?

I Oslo er det flere butikker som selger flotte klær. Follestad er nevnt, Ferner Jacobsen, Gunnar Øye, så er det et par butikker inne i Paleet som har noe bra, Gant. The Player var en positiv overraskelse. Til sist har vi Louis Vuitton, men de selger mest bagger og vesker. De har noen sko også, men de er ikke pene. Ut over det nevnte er det lommebøker, slips, skjerf og belter de selger. Tatler og Vic har noe som er ganske ok, om du bare leter litt.

Skotøimagasinet har mye bra. Agnar Hagen har også noe bra.

På nett er det mange butikker, men samtlige av de jeg har erfaring med er utenlandske.

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd nelly.com? Jeg har nettopp kjøpt en veldig fin, classy genser til kjæresten der, fra et merke som jeg i hvert fall liker veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne jo kjøpt en skjorte! Eton er et klassisk merke med herlig kvalitet og deilig stoff. Selges bl.a. på Follestad. :)

Ellers, hear, hear på de butikkene Pene sko... anbefalte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Retro, de har ikke nettbutikk, men sender hvis du spør. Nelly.com har mange fine merker, men også mye dritt. Høyer er en veldig fin butikk, men tror ikke de sender. Johnny Love er norsk designer med base i Trondheim og lager helt fantastiske herreklær.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...