Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Jeg har alltid fått ros for håret mitt, og er interessert i andre tips dere på den O store KG sitter med.

Hva er deres tips for å oppnå sunt, sterkt og flott hår?

Selv sverger jeg til proteinshampoo, balsam som gir fuktighet, og jeg skyr føneren som pesten. I tillegg børster jeg kun håret med stortagget kam, og kun når det er vått (for å style og legge skillen etter vask) for å unngå slitasje.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håret er mye svakere når det er vått og bør derfor ikke børstes.. du skal heller vente til det er tørt med å gre det.. Om du alikevel må gre det for å få litt orden på det skal dette gjøres forsiktig!

Skrevet

Jeg er av den mening at for å se bra ut på utsiden, må man først ordne innsiden - ikke bare når det gjelder psykisk og mosjon, men også kosthold.

Jeg drikker mye vann hver dag. Drikker egentlig bare vann, men koser meg med farris også :)

Så spiser jeg mye protein og fett-holdig mat som nøtter, avokado, olje, fisk, men spiser litt kjøtt innimellom også.

Og jeg får i meg vitaminer, mineraler, sportoffer, antioksodanter osv gjennom grønsaker, frukt og bær.

Føler at både hud og hår og negler blir finere, sterkere og spenstigere :)

Ellers så bruker jeg frisørshampoo.

Skrevet

Jeg er av den mening at for å se bra ut på utsiden, må man først ordne innsiden - ikke bare når det gjelder psykisk og mosjon, men også kosthold.

Jeg drikker mye vann hver dag. Drikker egentlig bare vann, men koser meg med farris også :)

Så spiser jeg mye protein og fett-holdig mat som nøtter, avokado, olje, fisk, men spiser litt kjøtt innimellom også.

Og jeg får i meg vitaminer, mineraler, sportoffer, antioksodanter osv gjennom grønsaker, frukt og bær.

Føler at både hud og hår og negler blir finere, sterkere og spenstigere :)

Ellers så bruker jeg frisørshampoo.

Hei meridian.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...