Gjest PinkLeaf Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Jeg har alltid fått ros for håret mitt, og er interessert i andre tips dere på den O store KG sitter med. Hva er deres tips for å oppnå sunt, sterkt og flott hår? Selv sverger jeg til proteinshampoo, balsam som gir fuktighet, og jeg skyr føneren som pesten. I tillegg børster jeg kun håret med stortagget kam, og kun når det er vått (for å style og legge skillen etter vask) for å unngå slitasje.
Marionette Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Håret er mye svakere når det er vått og bør derfor ikke børstes.. du skal heller vente til det er tørt med å gre det.. Om du alikevel må gre det for å få litt orden på det skal dette gjøres forsiktig!
Meridian Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Jeg er av den mening at for å se bra ut på utsiden, må man først ordne innsiden - ikke bare når det gjelder psykisk og mosjon, men også kosthold. Jeg drikker mye vann hver dag. Drikker egentlig bare vann, men koser meg med farris også Så spiser jeg mye protein og fett-holdig mat som nøtter, avokado, olje, fisk, men spiser litt kjøtt innimellom også. Og jeg får i meg vitaminer, mineraler, sportoffer, antioksodanter osv gjennom grønsaker, frukt og bær. Føler at både hud og hår og negler blir finere, sterkere og spenstigere Ellers så bruker jeg frisørshampoo.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Jeg er av den mening at for å se bra ut på utsiden, må man først ordne innsiden - ikke bare når det gjelder psykisk og mosjon, men også kosthold. Jeg drikker mye vann hver dag. Drikker egentlig bare vann, men koser meg med farris også Så spiser jeg mye protein og fett-holdig mat som nøtter, avokado, olje, fisk, men spiser litt kjøtt innimellom også. Og jeg får i meg vitaminer, mineraler, sportoffer, antioksodanter osv gjennom grønsaker, frukt og bær. Føler at både hud og hår og negler blir finere, sterkere og spenstigere Ellers så bruker jeg frisørshampoo. Hei meridian.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå