Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har brukt epilator på armhuler før? et det ikke er helt sesongen men det er jo gjerne vinteren man lar det gro nok til at man faktisk kan ta det med voks eller epilator.

Prøvde meg med epilator i armhulen og endte opp med at det blør fra ALLE stedene hår ble nappet ut. Er det normalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blør litt, men hvis jeg strammer huden godt blir det minimalt med blod,. For meg er det helt for jævlig vondt og absolutt ikke verdt det. Jeg får ekstremt lett inngrodde hår i armhulene, så å epilere der er døden for meg. Jeg skrubber som en gal og likevel popper det opp det ene inngrodde håret etter det andre. Jeg forsøkte tre ganger, men nå har jeg bare gitt opp og gått tilbake til barbering. Har en venninne som vokser seg under armene, hun synes det er helt supert og sliter ikke med verken inngrodde hår eller blødninger.

Skrevet

Jeg bruker det jevnlig, er veldig fornøyd! De første gangene gjorde det inni hampen vondt, og jeg blødde. Måtte bruke lang tid, og ta det sakte og forsiktig inn fra kantene i flere omganger :fnise: Nå freser jeg over en gang i uka og har ingen problemer med verken smerte eller inngrodde hår. Gjør det samme med underliv/bikinilinje :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...