AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Del Skrevet 5. desember 2011 Sliter med valgetskvaler her, gave til mannen... Kjøpe barbermaskin som kan brukes i dusjen eller--- (noen som har noen anbefalinger her?) kjøpe nintendo Wii (denne kan vi jo bruke sammen, men føler allikevel at denne gaven kanskje er mest til meg???? hadde jo selvfølgelig kjøpt med feks FIFA spill til han, men...) For å være helt ærlig så tilbringes mye av tiden hjemme foran tven og bytting av pc. Tenker vi kanskje kunne vært litt mer sosiale om vi spilte spill??? (gode unnskyldninger her...) Tenker ikke å legge meg superdyrt... Altså sånn rundt 1500 kr,,, Har allerede noen andre småting til han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 5. desember 2011 #2 Del Skrevet 5. desember 2011 Hva tror du han ønsker seg mest da? Mannen min og jeg har hatt mye glede av Wii'en vår, men et det du som er mest interessert i den så burde du heller kjøpe barbermaskin hvis han ønsker seg det mest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #3 Del Skrevet 5. desember 2011 TS: han sier at han ikke ønsker seg noe... Vi har snakket om spillkonsoll tidligere, og barbermaskin og da kom det frem at han helst ville ha en til å bruke i dusjen... Blir nok kanskje barbermaskin,,,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 5. desember 2011 #4 Del Skrevet 5. desember 2011 Det er ikke lenge til det kommer en ny Wii-konsoll, så ikke kjøp det nå Da blir det sikkert bare surt når det kommer en ny og bedre rett etterpå, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #5 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg ville også droppen Wii-en med mindre mannen er veldig fan av Zelda- og Mario-spillene. Noe han neppe er, dersom han ennå ikke har anskaffet seg en Wii. Konsollen kom jo i 2005 eller no, og er temmelig moden for utskifting nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #6 Del Skrevet 5. desember 2011 TS. Takk overbevist om at det blir barbermaskin:-) Noen som har hørt om denne? Philips barbermaskin Aqua Touch Plus AT890/20 http://www.lefdal.com/product/hjem-og-pleie/harfjerning/AT890/philips-barbermaskin-aqua-touch-plus-at890-20 Kravet er at den skal kunne brukes i dusjen (og er grei å bruke+ok resultat...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apophis Skrevet 6. desember 2011 #7 Del Skrevet 6. desember 2011 Klin på rundt 200kr så får du ein Xbox 360 istede, mye kjekkere for voksne folk som vil spille "seriøse" spill. Wii er for det meste ei barnemaskin (mest barnespill til den). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 6. desember 2011 #8 Del Skrevet 6. desember 2011 Hvis mannen din er FIFA-galning så styr langt unna FIFA til Wii. Kjøp heller en Xbox eller ps3 da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 6. desember 2011 #9 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg hadde gått for barbermaskinen selv, for hadde jeg kjøpt konsoll til typen hadde jeg aldri sett han igjen. Men det er ikke min type som skal ha den, det er jo din 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otrivin Skrevet 7. desember 2011 #10 Del Skrevet 7. desember 2011 Hva ønsker du deg selv? Nybarbert mann eller spilleavhengig? Neida, haha, jeg tror jeg ville gått for barbermaskin. Eller evt en annen spillemaskin enn wii. Hvis ikke dere liker sånn wii-bowling og golf og sånn. Jeg hater det så intenst fordi jeg ikke klarer det... haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå