Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har noen erfaring med disse hårfjerningsapparater? Jeg vurderer å skaffe meg en men siden den er ganske dyr vil jeg gjerne vite om folk er fornøyde:)

høres jo bare helt fantastisk ut, å være hårløs (på visse steder) for ever!! og da slipper man enda dyrere behandlinger på en klinikk også:)

Edit:skriveleif;)

Endret av marielle171
Skrevet

Dere lurer jeg på også !

Skrevet

please? Anyone?? :)

Skrevet

Den er vel såpass ny at ingen har fått testet den skikkelig enda. Du får google den da. Jeg har ikke lest noe om den, men jeg har enda ikke hørt om en laser som tar lyse/røde hår, så er du blondine eller redhead er det bare å glemme den først som sist.

• Liker 1
Skrevet

Vet, har lest om at man må ha mørke hår, og det har jeg heldigvis;)

Leste noen få reviews på nettet, men håpte på at noen hadde brukt den her på KG.

Tror jeg skal kjøpe den i nederland i slutten av måneden (1000 kroner billigere!). Da oppdaterer jeg her.

men i mellomtida håper jeg at det fortsatt finnes noen her som har brukt den som vil fortelle litt om apparatet! :)

Skrevet

Hjemmelaser er ikke permanent. Men det er bedre enn å vokse eller barbere! Har ikke prøvd de du nevner, men har prøvd Philips Lumea. Ulempen er at det tar tid og at man dermed ikke gidder å gjøre det så ofte som man skal.

• 4 uker senere...
Skrevet

nå har jeg fått en Silk'n flash and go fra kjæresten min og idag har jeg brukt den for første gang:D Håper viiiirkelig at den funker! Hver gang du trykker på knappen så kommer det et lys som er veldig varmt, men det varer bare et sekund. Det gjorde ikke vondt men det var en litt merkelig følelse.

Så jeg skal oppdatere dere om noen uker. Det står på pakken at 50 prosent av håret er vekke etter 3 til 5 behandlinger. Håper på det beste!:P

AnonymBruker
Skrevet

Er laseren kreftfarlig? I og med at det stråler. OG, kan denne brukes nedentil? :P

Skrevet

Er laseren kreftfarlig? I og med at det stråler. OG, kan denne brukes nedentil? :P

Nei, den er helt safe, og den kan brukes nedentil! Mest derfor jeg kjøpte den:p Hater kløende og stikkende hår der nede! gleder meg skikkelig til alt er vekke!:D

AnonymBruker
Skrevet

Nei, den er helt safe, og den kan brukes nedentil! Mest derfor jeg kjøpte den:p Hater kløende og stikkende hår der nede! gleder meg skikkelig til alt er vekke!:D

Funker den på lyselysebrune legghår? Haha. Men nå ble jeg ganske interessert! Må håret vokse kjempelenge mellom hver gang? Hva er prisen? :)

Skrevet

Jeg har silkn sensepil og er kjempe fornøyd. Jeg har ikke brukt den så lenge at jeg har blitt helt hårløs. Men er mange steder som det ser ut at jeg ikke får hår lenger. Jeg har ikke mørke hår, men funker som bare det! Har lysere hår på ben og armen, men jeg ser stor forskjell selvom :)

De fleste som bruker dette apperatet regelmessig mister håret helt etter ca 9-13 mnd.

• Liker 1
Skrevet

Funker den på lyselysebrune legghår? Haha. Men nå ble jeg ganske interessert! Må håret vokse kjempelenge mellom hver gang? Hva er prisen? :)

Vet ikke om den funker på lyselysebrune legghår, men under din kommentar er det noen som sier det funker på lysere hår så da funker det visst der og:P

Og nei, håret må ikke vokse kjempelenge.. du må være helt barbert:) Så du kan bare barbere deg mellom behandlingene.

Jeg betalte 230 euro (1770 kroner)for apparatet og 3 epilatorpatroner med tilsammen 3000 lysimpulser. (da kan man lasere 3 ganger begge beina, begge armene, nedentil og armhulene) men jeg bruker den kun nedentil og armhulene for jeg har ikke så mye hår på beina:)

På pixmania er den 1800kroner men da får man kun 1 epilatorpatron. Og jeg ser at en epilatorpatron koster 244kr per stk. Så den er litt dyrere i Norge enn i Nederland der jeg kjøpte den.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg lurer på forskjellen mellom dem? Er det slik at flash and go er permanent hårfjerning mens sense bare er langvaring hårfjerning?

Skrevet

Jeg lurer på forskjellen mellom dem? Er det slik at flash and go er permanent hårfjerning mens sense bare er langvaring hårfjerning?

Det tror jeg ikke. Mener å huske at jeg leste et eller annet sted at silk 'n sense er en eldre versjon og flash and go en nyere:)

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Drar opp denne jeg :)

Flere som ha erfaringer å dele?

Anonym poster: 50dacd00870a2f6b095866f1a1e2cd3d

• 9 måneder senere...
Skrevet

Dytter :) Er det noen som kan komme med resultater? :)

Anonymous poster hash: cd11e...112

Skrevet

Dette er ikke laser men "pulse light".

Virkningen skal være dårligere enn "ekte" laser (som er dyrt og ikke vanlig for hjemmebruk) men mange opplever likevel tilfredsstillende resultater.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...