Gå til innhold

Secret Santa

Pepper

Anbefalte innlegg

Jeg sliter litt. Vi har et secret santa-opplegg her på jobb. Alle som hadde lyst meldte seg på, og så trakk vi en person som vi skal "nisse" litt med nå i desember. Kjempekoselig! Men ganske vanskelig... Greit nok å kjøpe en liten gave eller noe sånt, men hva kan jeg gjøre utover det? Små trivelige lapper her og der, kanskje? Noen der ute med gode ideer? Bør kanskje også nevne at jeg trakk sjefen, hvilket vil si at jeg har med en person å jøre som jeg ikke møter mange ganger hver dag, kanskje ikke daglig en gang... What to do, kjære kreative KGere?

:nissekonekyss:

Endret av Pepper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, det går an å gi små spiselige gaver. F.eks. en pakke tyggis, en klementin, en liten sjokoladebit, etc. Det er noe de fleste liker. Uansett synes jeg det er tanken som teller. Det går an å tilby en drops om dere tilfeldigvis står og prater en gang, eller gi et kompliment (det kan jo også gjøres vha. lapper). Litt vanskelig når man ikke vet hvordan jobbsituasjonen er. Er det butikkjobb, kontorjobb, innenfor helse, søppelkjøring, etc.. De ulike yrkene gir litt forskjellige muligheter. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det går an å gi små spiselige gaver. F.eks. en pakke tyggis, en klementin, en liten sjokoladebit, etc. Det er noe de fleste liker. Uansett synes jeg det er tanken som teller. Det går an å tilby en drops om dere tilfeldigvis står og prater en gang, eller gi et kompliment (det kan jo også gjøres vha. lapper). Litt vanskelig når man ikke vet hvordan jobbsituasjonen er. Er det butikkjobb, kontorjobb, innenfor helse, søppelkjøring, etc.. De ulike yrkene gir litt forskjellige muligheter. ;)

Vi jobber på skole, og jeg trakk rektor ;) Det vil si at han har travle dager + eget kontor slik at jeg må forsere kontordama for å komme inn dit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har han kanskje en posthylle som ikke står midt i glaninga? Da kan du jo legge ting der! :)

Små sjokolader og sånt er veldig koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo også an å alliere seg med kontordama, om hun er en dame med godt humør. ;) Da kan du få til mye rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag et morsomt nisserim kanskje, så kan du jo dele det opp i flere vers og legge et vers sammen med en liten juleting som passer akkurat den teksten :) Feks. julesjokolade, en nisselue, juletre-glitter, nellikspiker, osv. :nisselue:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...