Gå til innhold

"Grevinneheng"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har startet prosjekt oppstremming (ekstrem oppussing :P) *damdidaaaam*

Jeg har mange problemområder, men de fleste klarer jeg å "skjule" mens jeg jobber med oppstrammingen.

Men jeg hater armene mine. Jeg føler meg som en svær flodhest (vet jeg ikke er det) når jeg ser meg i speilet. Ser virkelig lite feminin ut. Så jeg har begynnt å trene styrke, der mange av øvelsene går på armene. Trener styrke ca annen hver dag (noen dager blir det litt styrke hver dag), så hvor lang ti må jeg regne med på "vente" før grevinnehenget begynner å fly vekk? Er virkelig desperat for å få det bort. Og jeg vet jeg ikke kan regne med at det er borte i neste uke :P men om det kunne ha blitt litt mindre innen 6 mnd så hadde jeg blitt lykkelig.

Kom gjerne med øvleser som er killer for dette problemet :) (gjerne med bilder, da jeg er heeeelt blank når det gjelder navn på styrkeøvelser :P)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Ekstra hud" på armene mine forsvant etter et par mnd, helt av seg selv.

Hvis du trener styrke, så vil jo musklene dine vokse noe, som gjør at det blir mindre ekstra hud som trenger å forsvinne... dermed skulle det og gjøre prosessen raskere enn om du ikke trente. :)

Jeg regner derimot med at tiden det tar å bli kvitt det er helt individuelt.

Skrevet

"Ekstra hud" på armene mine forsvant etter et par mnd, helt av seg selv.

Hvis du trener styrke, så vil jo musklene dine vokse noe, som gjør at det blir mindre ekstra hud som trenger å forsvinne... dermed skulle det og gjøre prosessen raskere enn om du ikke trente. :)

Jeg regner derimot med at tiden det tar å bli kvitt det er helt individuelt.

Helt av seg selv?? Ja her snakker vi ikke om mye rettferdighet i verden :P hehe

Håper mitt forsvinner fort. hater det så ekstremt mye. Går ALDRI i kortarme. Noe som hindrer meg eksremt mye når det gjelder klær. spes nå når det nærmer seg jul.. alle kjole har enten stropper, stroppeløs eller sånn som går bare over en skulder... vil også kunne brukde slikt å føle meg vell...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...