TE94 Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 (endret) Visste ikke helt hvilket forum jeg skulle skrivet dette på, men håper jeg skrev det på riktig sted For noen dager siden fikk jeg brev om at jeg ble innkalt til sesjon del 2. betyr det at hvis jeg er tjenestedyktig at jeg må i førstegangstjenesten? eller kan jeg velge om jeg skal eller ikke, siden jeg er jente? og hva gjør man på sesjon del 2? :gjeiper: Endret 5. desember 2011 av TE94
Ruto Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Her kan du lese om sesjon 2. Det vil altså være teoretiske og fysiske tester, helsesjekk og samtale med en offiser. Som jente er du ikke vernepliktig, men du er pliktig til å møte opp på selve sesjonen.
TE94 Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2011 Her kan du lese om sesjon 2. Det vil altså være teoretiske og fysiske tester, helsesjekk og samtale med en offiser. Som jente er du ikke vernepliktig, men du er pliktig til å møte opp på selve sesjonen. okei, takk
Ruto Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Har du lyst til å være i førstegangstjenesten?
TE94 Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2011 Har du lyst til å være i førstegangstjenesten? Vet ikke helt. har litt lyst ja, men tanken skremmer meg litt også. så både ja og nei
Gjest SemperFi Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Anbefaler førstegangstjenesten på det sterkeste, absolutt noe man tar med seg videre i livet!
TE94 Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2011 hm, vi får se! er jo ikke sikkert jeg er tjenestedyktig. men om jeg er det så blir det nok førstegangstjenesten på meg ja, selv om tanken skremmer meg litt men det er vel kanskje akkurat nå den gjør det
Maria.91 Skrevet 5. desember 2011 #8 Skrevet 5. desember 2011 stemmer det virkelig at alle må på sesjon nå? Det måtte ikke jeg da det var "vår tur" for to-tre år siden...
Gjest SemperFi Skrevet 5. desember 2011 #9 Skrevet 5. desember 2011 Jepp, får man innkalles må alle inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå