Chiyo Skrevet 5. desember 2011 #1 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg snuble over denne youtube videoen, og det var helt sinnssykt. Man bruker høretelefoner, og så lukker man øynene og lytter til lydene. Det var drit ekkelt. Hun ene pratet og jeg bare kunne føle at hun visket inn i øret mitt. Men du må bruke høretelefoner, ellers virker det ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #2 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg har hørt noe tilsvarende med en mannlig frisør/barberer. Man kjenner nesten hvordan han barberer nakkehårene og klipper på begge sider. Og han trekker en plastpose over hodet på deg, husker ikke poenget med den. I allefall, skikkelig ekkelt. Hodetelefoner, ganske høyt lydnivå (for å stenge ute eventuelle andre lyder) og lukk øynene. *frysninger* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otrivin Skrevet 5. desember 2011 #3 Del Skrevet 5. desember 2011 Haha sånne greier er sånn fancy. Når vi gikk på ungdomsskolen var det også en i klassen som hadde fått tak i sånne lyder som fikk deg til å oppføre deg som at du f. eks. hadde røykt hasj, tatt amfetamin eller lo konstant i 20 minutter eller sånne ting. Det var enda verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 5. desember 2011 #4 Del Skrevet 5. desember 2011 Haha sånne greier er sånn fancy. Når vi gikk på ungdomsskolen var det også en i klassen som hadde fått tak i sånne lyder som fikk deg til å oppføre deg som at du f. eks. hadde røykt hasj, tatt amfetamin eller lo konstant i 20 minutter eller sånne ting. Det var enda verre Hvordan er det mulig? Høres rart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otrivin Skrevet 5. desember 2011 #5 Del Skrevet 5. desember 2011 Hvordan er det mulig? Høres rart ut. Har ikke peiling tror han hadde hacket det fra et sted. men det var helt sykt å se på, prøvde det selv også, den lattergreien. lo så mye at jeg besvimte, så det er nok ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 5. desember 2011 #6 Del Skrevet 5. desember 2011 Har ikke peiling tror han hadde hacket det fra et sted. men det var helt sykt å se på, prøvde det selv også, den lattergreien. lo så mye at jeg besvimte, så det er nok ekte. Hadde vært morsomt å prøve hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marionette Skrevet 5. desember 2011 #7 Del Skrevet 5. desember 2011 Det funker! Srøtt! Jeg kunne KJENNE vinden i håret når jeg ble føna! Sykt! ...og når den damen hvisket.. jeg måtte gløtte på øya for å være sikker på at hun ikke var der på ordentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #8 Del Skrevet 6. desember 2011 Det funker! Srøtt! Jeg kunne KJENNE vinden i håret når jeg ble føna! Sykt! ...og når den damen hvisket.. jeg måtte gløtte på øya for å være sikker på at hun ikke var der på ordentlig! Jeg også! Shit, det var ekkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 6. desember 2011 #9 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Dette er noe man kaller kunsthodestereo, eller binaural recording, som rett og slett går ut på å putte to mikrofoner der ørene på ett kunstig hode sitter. Veldig bra effekt med gode øretelefoner! Problemet er at man ikke kan bruke teknikken på vanlige opptak, da denne teknikken her fanger omgivelseslyden på en altfor effektiv måte. Noe den faktisk skal. Edit: Dette minner meg om den klassiske "garasjeport-testen", man finner den her, scroll ned til den fila som heter "garage1.mp3". Det er egentlig en test for å teste dynamikken i lydanlegg, men den funker som fy over øretelefoner også. Endret 6. desember 2011 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 16. desember 2011 #10 Del Skrevet 16. desember 2011 De hadde et kunstverk på Astrup Fearnley en gang med den teknikken - man satt liksom i en miniaturkino med virkelige rare perspektiver og man satt der og så på en film med hodtelefoner, og da var det konstant folk som "snakket rundt deg", litt vanlige ting, litt rare ting.. Veldig veldig sterk inntrykk og frakobling av virkelighet (og nå husker jeg ikke kunstneren.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 17. desember 2011 #11 Del Skrevet 17. desember 2011 Wæ, synes dette var kjempeekkelt jeg. Men svært fascinerende. Var flere ganger hjerte mitt hoppa, og jeg rev av meg headsettet og trodde det var noen ved siden av meg. haha! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 25. januar 2012 #12 Del Skrevet 25. januar 2012 Har ikke peiling tror han hadde hacket det fra et sted. men det var helt sykt å se på, prøvde det selv også, den lattergreien. lo så mye at jeg besvimte, så det er nok ekte. Jeg har hørt om slikt "virituelt dop" jeg også, men kan ikke skjønne hvordan det funker. Placeboeffekt kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 25. januar 2012 #13 Del Skrevet 25. januar 2012 Har ikke peiling tror han hadde hacket det fra et sted. men det var helt sykt å se på, prøvde det selv også, den lattergreien. lo så mye at jeg besvimte, så det er nok ekte. Jeg har hørt om slikt "virituelt dop" jeg også, men kan ikke skjønne hvordan det funker. Placeboeffekt kanskje? Noen som gidder å legge ut en link? Trenger litt "dop" nå! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 25. januar 2012 #14 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg aner ikke hvor man finner det, har kun hørt andre fortelle meg om det. Du får prøve å google! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 25. januar 2012 #15 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg aner ikke hvor man finner det, har kun hørt andre fortelle meg om det. Du får prøve å google! Men google etter hva? Dope + music? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 25. januar 2012 #16 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Men google etter hva? Dope + music? Googla virtual drug og dette kom opp først i søket: "The brainwaves played in this course will boost your dopamine levels and wake you up as if you were drinking a strong coffee or taking some sort of prescription stimulant." Finner sikkert mer om du bare leter litt... Endret 25. januar 2012 av Xaphan 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 25. januar 2012 #17 Del Skrevet 25. januar 2012 I følge kommentarene på videoen skal denne ha en effekt: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 25. januar 2012 #18 Del Skrevet 25. januar 2012 *Lete etter headsettet mitt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 25. januar 2012 #19 Del Skrevet 25. januar 2012 *Lete etter headsettet mitt* Jeg prøvde den siste, orka ikke se hele men så i 6-7 min. Jeg ble mest kvalm egentlig, stemmer hørtes litt rare ut i begynnelsen men merka ikke noe særlig mer effekt enn det. Sorry for at vi kupper tråden forresten, kanskje vi skal be om deling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 25. januar 2012 #20 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg prøvde den siste, orka ikke se hele men så i 6-7 min. Jeg ble mest kvalm egentlig, stemmer hørtes litt rare ut i begynnelsen men merka ikke noe særlig mer effekt enn det. Sorry for at vi kupper tråden forresten, kanskje vi skal be om deling? Dette er da on-topic så det holder, så man trenger vel ikke dele da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå