Peluche Skrevet 17. februar 2004 #21 Skrevet 17. februar 2004 Greit å være anonym. Liker både friheten og begrensningen som ligger i å selv velge hva man vil fortelle om til andre. Er man god og konsekvent kan man gi et veldig fortrengt bilde av seg selv bare på gøy. Husker hvor godt det var å komme bort fra grunnskolen og inn på en skole der man ble bedømt ut fra seg selv, ikke ut fra sine stamfedre og sånne ting. Blir litt sånn her også. Man kan være den man alltid har ønsket å være. MEN jeg har falt gjennom allerede og er nok bare meg selv her også Det får jammen holde!!!
Engel Skrevet 17. februar 2004 #22 Skrevet 17. februar 2004 Takk, 040904! :-) Det tar jeg som et kompliment! Det hadde vært hyggelig å være tilstede! :-) Det gjelder flere av bryllupene som planlegges her inne, man føler jo på en måte at man blir litt kjent med folk her. Blir neste litt trist når planleggingen min er over om 1 1/2 uke... Men nå for tiden er jeg virkelig altfor mye her inne... :oops:
Gjest Lompa Skrevet 17. februar 2004 #23 Skrevet 17. februar 2004 :-) Jeg hadde faktisk blitt glad. I en verden som blir mer og mer egoistisk og kynisk varmer det når folk er i stand til å glede seg med andre på slike dager og å vise det på den måten. Noen her kommer du kanskje til å holde kontakten med pr mail, også etter bryllupet ditt? Send meg gjerne en pm, så prates vi mer, hvis du vil.
Fakse Skrevet 17. februar 2004 #24 Skrevet 17. februar 2004 Greit nok med de som gir positiv oppmerksomhet, men skremmer det dere overhode ikke at brukere her inne har opplevd trussler mot seg, familien og nå også sabotering av bryllup? Om en får ekstra god kontakt med noen her inne, og vedkommende ønsker å komme for å se bryllupet er det jo mulig å sende tid og sted på PM i stede for å publisere det for hele verden her inne? Som en forholdsregel for å unngå ubehagelige opplevelser mener jeg.
Gjest MrsL Skrevet 17. februar 2004 #25 Skrevet 17. februar 2004 Mange er syke i hodet sitt og det er greit å ta noen forholdsregler og ikke fortelle alle tid og sted for beyllupet ditt eller andre begivenheter.
Peluche Skrevet 17. februar 2004 #26 Skrevet 17. februar 2004 det er ikke hyggelig å fråtse i dette Var ikke for å fråtse, men det trigger jo ikke nysgjerrigheten mindre når det diskuteres sånne interne saker da. Hvis man ønsker å sabotere noens bryllup kan man jo like gjerne finne ut hvem som gifter seg når i avisa, i menighetsbladet eller hvor som helst ellers. Synd det skal være så skummelt å være på internett. Et eller annet skjer med folk sine grenser på sympati og empati når man er her, i enkelte tilfeller bare forsvinner de, faktisk- huff!
Fakse Skrevet 17. februar 2004 #27 Skrevet 17. februar 2004 Var ikke for å fråtse, men det trigger jo ikke nysgjerrigheten mindre når det diskuteres sånne interne saker da. Hvis man ønsker å sabotere noens bryllup kan man jo like gjerne finne ut hvem som gifter seg når i avisa, i menighetsbladet eller hvor som helst ellers. Synd det skal være så skummelt å være på internett. Et eller annet skjer med folk sine grenser på sympati og empati når man er her, i enkelte tilfeller bare forsvinner de, faktisk- huff! Var ikke meningen å påstå at du ville fråtse i detaljene, bare en slags forklaring på hvorfor jeg ikke vil si mere. Det er en stor forskjell på å ha navnet i avisa og det å legge ut sted/dato på nett. Her inne er man en profil, man stikker seg frem og forteller mye mere om seg selv. I avisa er man bare et navn, og det gjør at folk ikke er så interesserte om det ikke er noen de kjenner fra før. På internett og på disusjonsgrupper som denne ferdes det allslags folk, og man blir lagt merke til for det man sier og gjør.
Gjest Lompa Skrevet 17. februar 2004 #28 Skrevet 17. februar 2004 Som andre også nevnte; er det noen sitt bryllup vi har lyst til å se, eller noen man vil invitere til kirken, kan man jo bruke pm. Synd at det skal bli slik, men...Better safe than sorry.
Marianne Skrevet 17. februar 2004 #29 Skrevet 17. februar 2004 Tråden er ryddet. Marianne -Moderator-
Holly Hobbie Skrevet 17. februar 2004 #30 Skrevet 17. februar 2004 Tex' date=' Engel, Poirot, og popelka er blant de jeg har sett mest her inne og som er såpass godt kjent nå at det ville glede meg stort å se noen fremmede fjes i kirken og få vite at det var dem....Hadde faktisk syns det var kjempeartig, og å få kommentarer og tilbakemeldinger fra dem i etterkant, når jeg legger ut bilder fra dagen.[/quote'] Ooops...er jeg her så mye :oops: Jeg skulle gjerne vært i hvert eneste bryllup som blir planlagt her inne, jeg er utrolig nysgjerrig av natur! Men i morgen flytter jeg utenlands, så det bli litt vanskelig...Det kunne jo blitt en fin "lørdagsjobb": gå i kg-brukeres bryllup (om enn ikke så godt betalt ).
Gjest Poirot Skrevet 17. februar 2004 #31 Skrevet 17. februar 2004 ...og jeg som ikke har vært forlovet i 2 uker engang!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå