Gå til innhold

Være anonym

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi som er her inne, er flinke til å fortelle hverandre om alt som skal skje den store dagen. Alt fra kjole, undertøy, morgengave, taler etc.....Deler gjerne disse tingene med dere også, men det er to ting jeg ikke vil oppgi. Det er dagen jeg gifter meg, og hvilken kirke.

Grunnen til dette er att man lett da kan finne ut hvem jeg er, og det vil jeg ikke. Ser mange brukere her som har lagt ut MYE privat info om seg selv på andre forum. Hjelper ikke da og ha ett "falsk navn"når man på bryllupsforumet forteller hvilken kirke og dato.

Er det bare jeg som tenker sånn??? Det er ikke det att jeg har noe å skjule, men vil bare beholde en del av bryllupsplanleggingen som privat. Vil ikke att hele norge skal kunne se hvordan jeg "NN"planla bryllupet mitt.......

Hva mener dere?Syns dere det er greit??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt enig med deg. Datoen har jeg lagt ut, men ikke hvilken kirke..tror jeg.

Det er greit å kunne være anonym, men man kan velge selv hvor mye man vil fortelle om seg selv.

Noen har jo også linker til egne hjemmesider(noe vi også antageligvis snartvil få) og da er man jo ikke så anonym lengre....

Skrevet

Jeg la ut datoen for bryllupet, men ikke hvilken kirke eller hvor i landet det skulle være. Jeg er enig i at noen legger ut for mye informasjon her, jeg tror det er lurt å holde litt på anonymiteten sin

Skrevet

Har ikke holdt veldig hardt på anonymisteten min her inne. Har for eksempel fortalt adressen til bryllupshjemmesiden vår...

Skjønner godt at mange vil beholde anonymiteten sin, men jeg personlig vet ikke helt om det ville være så ille om noen absolutt la sin sjel i å finne ut noe om meg. Jeg har på ingen måte oppført meg på en annen måte enn jeg gjør i den virkelige verden og jeg tror ikke jeg har skrevet en eneste ting som jeg ikke ville like å bli konfrontert med ute i verden. Det dere leser er meg... :)

Men som sagt. Jeg respekterer andres ønske om anonymitet... Det er jo ikke alle som er like.

Skrevet

Samme svar som Isiselin. Dessuten vet mange av vennene mine at jeg er her (og leser bryllupsdagboken min) har ikke noe behov for å holde ting hemmelig og er vel ikke en så interesant person at noen gidder å komme på døra mi :wink:

Skrevet

Jeg har ikke noe behov for å skjule meg så veldig.

Ikke noe problem å finne ut hvor jeg skal gifte meg, og komme og smugtitte. Og ikke kan jeg skjønne hvilken glede folk skulle ha av det.....

Skrevet

Hver sin smak sier jeg da . . .visse ting vil jeg ikke vrenge sjela mi om her på KG, eller på Internett for den saks skyld. Men, hvis noen finner interesse at jeg skal gifte meg i Tinghuset 28. mai til neste år....well...SO?!?! Hva er så "farlig" med det?!

MEN - for de som vil være anonym og ikke publiserer det; klart!! Skulle da bare mangle!!

Finnes nok av dem som ikke har noen sperrer ang. seg selv og sitt på Internett....og det får nå jaggu være deres "business". De som velger å holde kjeft velger så. Simple as that :)

Skrevet

Grunnen til dette er att man lett da kan finne ut hvem jeg er, og det vil jeg ikke. Ser mange brukere her som har lagt ut MYE privat info om seg selv på andre forum. Hjelper ikke da og ha ett "falsk navn"...

Er bare nysgjerrig, er bildet i profilen falsk, eller er det deg? Med bilde kan jo de fleste kjenne deg igjen...

Jeg liker også å være anonym, så du er ikke alene... Har litt dårlige erfaringer med at folk kjenner meg igjen.

Skrevet

Er bare nysgjerrig, er bildet i profilen falsk, eller er det deg? Med bilde kan jo de fleste kjenne deg igjen...

Jeg liker også å være anonym, så du er ikke alene... Har litt dårlige erfaringer med at folk kjenner meg igjen.

Er ikke bildet av Cameron Diaz?

Skrevet

trodde det var meg jeg! :o obs!!ja, ja det er vell cameron!

Skrevet

enig! Liker å holde noe privat men sa dato for bryllup men ikke noe mer! Det får være opptil hver enkelt.

Skrevet

Har nok kanskje ikke vært flink nok til å anonymisere meg selv, men samtidig har jeg verken sagt eller gjort ting her inne som jeg ikke kan stå for.

Er egentlig ikke redd for å gli gjenkjent 8)

Skrevet

Jeg mener ikke att man gjør ting her inne man ikke kan stå for, men hadde ikke likt om hvem som helst fant ut om alle tråder(nyttige og unyttige)jeg hadde vært innom. Tror den normale mann i gata hadde fått litt bakoversveis av Bridezilla tendensene her inne, og syns helt ærlig att det er greit att det blir her inne.

Ellers så ser jeg tråder på samliv, sex, etc....skrevet av brukere her inne, og DET er temaer jeg holder anonymt! :o

Gjest Madam Felle
Skrevet
trodde det var meg jeg! :o obs!!ja' date=' ja det er vell cameron![/quote']

:hoho:

Skrevet

Kommer jo an på hva man legger ut da...

Jeg ville aldri brettet ut vårt private liv som par, det har ingen noesomhelst med.

Men at hvem det nå måtte være finner ut når vi skal gifte oss, hva slags undertøy jeg ender opp med og at jeg er sur på han en dag fordi han ikke har ryddet sokkene sine, vel det er ting jeg godt kan dele både med KG og naboen....

Når og hvor jeg skal gifte meg er vel almen kjent tror jeg... Det skal jo visstnok settes opp egen KG benk i kirken.... :ler:

Skrevet

Tar det ikke så tungt om noen finner ut hvem jeg er! Og jeg har litt lyst å legge ut bilder etter bryllupet, og da blir jeg jo avslørt uansett! :wink: Men jeg kommer nok til å rødme litt om jeg hører at det er kjentfolk her inne ja.... Forresten noen som har hørt om en lærer her inne som skal gifte seg 28. februar? Isåfall er vi i samme vennekrets... :D De kommer til å bli litt paff nå som invitasjonen til vårt bryllup dagen før dumper ned i postkassen... Men lærere har vel ikke tid til å surfe på nettet hele dagen... :wink:

Skrevet
Kommer jo an på hva man legger ut da...

Jeg ville aldri brettet ut vårt private liv som par, det har ingen noesomhelst med.

Men at hvem det nå måtte være finner ut når vi skal gifte oss, hva slags undertøy jeg ender opp med og at jeg er sur på han en dag fordi han ikke har ryddet sokkene sine, vel det er ting jeg godt kan dele både med KG og naboen....

Enig med deg! Jeg sier kanskje litt for mye, men det får så være! Jeg er ikke akkurat så spennede at jeg tror noen gidder å finne ut så mye mer om meg enn det jeg sier her inne...

Skrevet

Jeg tror ingen jeg kjenner er her inne. Kanskje noen fjerne bekjentskaper, men ingen nære venner. Jeg skal definitivt legge ut bilde her etter bryllupet!

• 1 måned senere...
Skrevet

Tex, Engel, Poirot, og popelka er blant de jeg har sett mest her inne og som er såpass godt kjent nå at det ville glede meg stort å se noen fremmede fjes i kirken og få vite at det var dem....Hadde faktisk syns det var kjempeartig, og å få kommentarer og tilbakemeldinger fra dem i etterkant, når jeg legger ut bilder fra dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...