AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Jeg er så betatt at det gjør litt vondt, og vet ikke hvordan jeg skal få det til å slutte! Jeg har vært veldig betatt av samme mannen i over et år. Traff han på en pub en gang, pratet litt med han, han ga meg nummeret sitt, og jeg tenkte egentlig ikke på han før jeg plutselig møtte han på en pub igjen noen måneder senere. Da ble jeg med han hjem for en 'sengevals' eller to. Etter dette prøvde jeg å holde kontakten, og han virket interessert. Spurte flere ganger (uten å være masete) om vi skulle finne på noe, se en film eller spise en is i en park osv, ganske casual. Han virket veldig positiv til det helt til dagen nærmet seg, da hørte jeg ikke noe fra han. Det skjedde vel 4-5 ganger. Og da det skjedde tenke jeg at han var teit og prøvde så godt jeg kunne å slutte å tenke på han. Klarte det nesten helt hver gang, men da han så godt som var ute av hodet mitt møtte jeg alltid på han ute på byen igjen, og jeg ble med han hjem igjen.. Siste gangen jeg var med han hjem var nå i helgen. Da hadde vi ikke pratet siden august. Nå er det fullt kjør i hodet mitt igjen og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Jeg klarer jo aldri å slutte å tenke på han selv om det virker som om han bare vil ha meg med hjem når han vil ha seg noe. Ekstra vanskelig siden jeg har være singel i ca 2 år, og begynner å bli litt ensom og sippete på kveldene når jeg sitter alene i leiligheten min. Savner menneskelig kontakt som bare elsker/kjæreste kan gi... Puh! Dette var et langt førstegangs innlegg føler jeg. Håper noen tar seg tiden til å lese, og kanskje har et tips eller to for å få slutt på denne elendigheten.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Se filmen "He´s just not that into you".... 1
PanLi Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Huff. Ja. Det der er ordentlig vondt! ..og veldig stressende. For kropp og sjel! Han har nok fått med seg at du er interessert, tenker jeg, utifra det du forteller. Du har jo vist mye interesse, så om han virkelig var ute etter noe mer sammen med deg, så tenker jeg at han hadde kanskje tatt litt mer kontakt tilbake? Jeg har selv vært der du er. Jeg har imidlertid vært ganske heldig med at mine slike gutter har vært ærlige, høflige og snille nok til at de har fortalt meg at jeg er en super jente, men at de ikke føler det som noe mer enn vennskap/en flørt akkurat nå. Det synes jeg er veldig realt, for da frigjør det meg slik at jeg kan skifte oppmerksomheten over til fordigere mark Husk at uferdige oppgaver opptar mer tankekraft enn avsluttete! ..så det er igrunnen ikke så rart at du tenker mye på ham...
Steinar40 Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Siste gangen jeg var med han hjem var nå i helgen. Da hadde vi ikke pratet siden august. Nå er det fullt kjør i hodet mitt igjen og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Jeg klarer jo aldri å slutte å tenke på han selv om det virker som om han bare vil ha meg med hjem når han vil ha seg noe. Ja, det er jo helt åpenbart. Ekstra vanskelig siden jeg har være singel i ca 2 år, og begynner å bli litt ensom og sippete på kveldene når jeg sitter alene i leiligheten min. Savner menneskelig kontakt som bare elsker/kjæreste kan gi... Da bør du kutte ut denne fyren snarest og begynne å se deg om etter den som kan gi deg det du trenger i stedet.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Takk for svar folkens! Jeg prøver så godt jeg kan, og det går allerede bedre etter å ha gått noen runder med meg selv. Må slutte å bli så fjortis og heller se på realitetene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå