AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Hei, Jeg vet om en skikkelig kvinne som fremdeles i en alder av 35 insisterer på at hun ikke har vært intim med en mann. Hun er flink til å lage mat, ikke har hun mannlige venner så langt jeg vet, i tillegg er hun bosatt i Oslo. Kollegaene beskriver henne som en dyktig og pliktoppfyllende lege ved OUS. Av utseende ser hun helt alminnelig ut. Noe for deg, Steinar? 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Ikke stjel symbolet til Steinar da. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 + :nosmoking: :nosmoking: :nosmoking: :nosmoking: = 2
Gjest SemperFi Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Hva skjer med å disse Steinar hele tiden? 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Fordi han har en tendens til å kapre tråder med sutring og jamring over kvinnfolk generelt?
Steinar40 Skrevet 5. desember 2011 #8 Skrevet 5. desember 2011 + :nosmoking: :nosmoking: :nosmoking: :nosmoking: = :ler: :ler:
Strikkemamma Skrevet 5. desember 2011 #9 Skrevet 5. desember 2011 er det mulig? Hadde blitt deppa om det var meg :/
Steinar40 Skrevet 5. desember 2011 #10 Skrevet 5. desember 2011 Hei, Jeg vet om en skikkelig kvinne som fremdeles i en alder av 35 insisterer på at hun ikke har vært intim med en mann. Hun er flink til å lage mat, ikke har hun mannlige venner så langt jeg vet, i tillegg er hun bosatt i Oslo. Kollegaene beskriver henne som en dyktig og pliktoppfyllende lege ved OUS. Av utseende ser hun helt alminnelig ut. Noe for deg, Steinar? Det er ikke så enkelt vettu hehe Først og fremst må man like hverandre, ha en god kommunikasjon og kunne samarbeide. Forøvrig høres det merkelig ut at noen skulle gå rundt å annonsere at hun ikke har vært intim med en mann 1
Kjakalaksen Skrevet 5. desember 2011 #11 Skrevet 5. desember 2011 Blah, på'n igjen.....jeg forutser minst 10 sider med latterlig argumentering. Noen høyere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå