Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg vet om en skikkelig kvinne som fremdeles i en alder av 35 insisterer på at hun ikke har vært intim med en mann. Hun er flink til å lage mat, ikke har hun mannlige venner så langt jeg vet, i tillegg er hun bosatt i Oslo. Kollegaene beskriver henne som en dyktig og pliktoppfyllende lege ved OUS. Av utseende ser hun helt alminnelig ut.

Noe for deg, Steinar?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Perfect!!! :smoke:

Skrevet

Ikke stjel symbolet til Steinar da.

• Liker 1
Skrevet
:smoke::smoke::smoke::smoke: + :nosmoking: :nosmoking: :nosmoking: :nosmoking: = :krangle::krangle::krangle::krangle::regler:
  • Liker 2
Gjest SemperFi
Skrevet

Hva skjer med å disse Steinar hele tiden?

• Liker 3
Skrevet

Fordi han har en tendens til å kapre tråder med sutring og jamring over kvinnfolk generelt?

Skrevet

Det blir sikkert meg om noen år :<

Skrevet

:smoke::smoke::smoke::smoke: + :nosmoking: :nosmoking: :nosmoking: :nosmoking: = :krangle::krangle::krangle::krangle::regler:

:ler: :ler: :ler: :ler:

Skrevet

er det mulig? Hadde blitt deppa om det var meg :/

Skrevet

Hei,

Jeg vet om en skikkelig kvinne som fremdeles i en alder av 35 insisterer på at hun ikke har vært intim med en mann. Hun er flink til å lage mat, ikke har hun mannlige venner så langt jeg vet, i tillegg er hun bosatt i Oslo. Kollegaene beskriver henne som en dyktig og pliktoppfyllende lege ved OUS. Av utseende ser hun helt alminnelig ut.

Noe for deg, Steinar?

Det er ikke så enkelt vettu hehe

Først og fremst må man like hverandre, ha en god kommunikasjon og kunne samarbeide.

Forøvrig høres det merkelig ut at noen skulle gå rundt å annonsere at hun ikke har vært intim med en mann :smoke:

• Liker 1
Skrevet

Blah, på'n igjen.....jeg forutser minst 10 sider med latterlig argumentering. Noen høyere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...