Gjest ts Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Noen som har det? Hvor kjøpte du det, og hva er prisen? Og er du fornøyd? Det var det jeg lurte på :-)
Gjest finurlig Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 De selger jo juletrelys over alt, BilTema, Bohus, Ikea, Clas Olsson Prisen ligger vel på mellom 50-150, alt ettersomhva du vil ha, lengde, farge etc
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 De selger jo juletrelys over alt, BilTema, Bohus, Ikea, Clas Olsson Prisen ligger vel på mellom 50-150, alt ettersomhva du vil ha, lengde, farge etc Les innlegget til TS en gang til. TS: det har jeg har sett, men skulle gjerne hatt det selv. 2
nickless Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Finnes det? Jeg vil ha!! Håper noen kommer med tips !
Gjest Lille-pus Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Jeg kjøpte for noen uker siden.... på Europris ! Betalte 299,- De har på Juletrefoten, men til en litt annen pris. Planen var å bestille fra Juletrefoten, men fristelsen ble litt for stor da Europris også hadde (ikke samme fabrikat) til 1/3 av prisen Skulle de være bare d**t så får jeg kjøpe fra juletrefoten neste år
Gjest finurlig Skrevet 4. desember 2011 #6 Skrevet 4. desember 2011 Les innlegget til TS en gang til. TS: det har jeg har sett, men skulle gjerne hatt det selv. Haha beklager!! Er på mobilen, så ser ikke alt Godt dere andre kan hjelpe
Soleklart Skrevet 4. desember 2011 #7 Skrevet 4. desember 2011 Litt forvirret nå. Mener du stearinlys eller elektriske med batteri?
Brunhilde Skrevet 5. desember 2011 #8 Skrevet 5. desember 2011 Jeg sjekket linken til Lille-pus og det var en god ide. Mye penger, men skal ta turen innom Europris og sjekke den varianten. Greit å kunne plassere treet uten å tenke på strøm.
Gjest ts Skrevet 5. desember 2011 #9 Skrevet 5. desember 2011 Litt forvirret nå. Mener du stearinlys eller elektriske med batteri? Mener elektriske, tør ikke bruke stearinlys pga. brannfaren. Har vært fint å slippe ledningskaoset også Takk for svar, skal sjekke ut Europris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå