Gå til innhold

Noen kilo ned

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Da var det min tur til å slanke meg... Etter et veldig slitsomt semester med EKSTREME mengder skolearbeid og null tid til å trene (og litt latskap/slitenhet om kveldene) er juleferien rett rundt hjørnet. Jeg merker godt at jeg har lagt på meg noen kilo den siste tiden, og vil bruke ferien på å gjøre noe med det. Er virkelig ikke særlig fornøyd med hvordan jeg ser ut.

Planen er å trene annenhver dag, ca. en time, til idrettssenteret julestenger, og blande styrketrening og løping.

Hvis jeg kutter ut godteri og "kos" om kveldene, hvor fort kan jeg merke en synlig forskjell? Jeg er ikke så stor egentlig, er 163 høy og 50-partrefire kilo (har ikke vekt). Det virker jo som at det er vanskeligere for slanke folk å slanke seg, det er jo ikke akkurat slik at kiloene bare renner av.

Tar gjerne imot gode tips for å lette nedgangen, motivasjon, folk som vil henge seg på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke hvor fort man kan merke synlig forskjell?:P

Syns ikke du burde tenke på og gå ned i vekt...! men du gjør kroppen en stoort tjeneste ved og begynne og trene:-). bygge litt muskler kanskje? . bli litt mer markert.

Mål deg, rundt omkring på kroppen!! vil tro du merker forskjell der fortere:P

enn at du skal se på vekta:)

Skrevet

Du føler deg uvell på grunn av kostholdet og det lave aktivitetsnivået. Vekten din er helt fin, så begynn heller med å endre vanene.

Skrevet

Iforhold til vekten din så trenger du ikke å slanke deg. Det du trenger er å trene. Da vil du stramme opp kroppen, bygge litt muskler og så lenge du ikke spiser mer enn du forbrenner vil du gå ned i fettprosent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...