Gjest Ida Marie Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Hei, jeg har akkurat begynt på p-piller for første gang. Og går da på microgynon. Jeg har lest bruksanvisningen mange ganger, og det står at etter man har tatt en helt brett, skal man slutte å gå på de en uke, sant? Og i mellomtiden(etter to til tre dager) skal man begynne å blø.. det har nå gått fire dager, og jeg har enda ikke begynt å blø, burde jeg beskymre meg? Jeg begynte med disse pillene i dag 2-4 i syklustiden min, og hadde ikke sex på sju dager uten beskyttelse som det stod i bruksanvisninga. Burde jeg sjekke det ut? Håper på svar fortest mulig, mvh Ida Marie :-)
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Jeg går på microgynon og det tar 3-4 dager før jeg får mensen. Kanskje det er litt innkjøringstid siden det er første gang du går på p-piller og sånn. Tviler på det er noe å bekymre seg for
Gjest Marmot Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Det er ikke alle som får blødning i "oppholdsdagene" heller.
Luppa Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Kroppen bruker tid på å venne seg til pillene, bare begynn på brett nr 2 når du skal du, og ikke tenk så mye på når blødningen kommer. Så lenge du følger brettene riktig justerer det seg etter hvert!
Anglofil Skrevet 4. desember 2011 #6 Skrevet 4. desember 2011 Jeg går også på Microgynon og pillene har forkortet min mensperiode ganske drastisk (hvilket jeg synes er herlig!). Tar siste pille fredag og pleier ikke å få mens før tirsdag-onsdag. Mvh Yvonne
Minya Skrevet 6. desember 2011 #7 Skrevet 6. desember 2011 Jeg tar første pille på en torsdag og da siste pille på 21dagers brettet en onsdag. Begynner ikke å blø før mandag morgen og slutter å blø onsdag kveld eller torsdag morgen. Sånn har jeg hatt det helt siden jeg begynte på dem, så for meg virker situasjonen din helt normal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå