AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Jeg har så lyst til å klare å gå ned i spagaten, både "jente-spagaten" og "gutte-spagaten". Jeg har ikke tøyd særlig enda, så utgangspunktet mitt er vel type "scratch", selv om kroppen min enda er nogenlunde myk pga. ung alder. Hvis jeg tøyer godt to ganger om dagen nå fremover, når CA. kan jeg forvente å være nede i spagaten?
Betty2 Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Det er veldig varierende, noen kommer seg ned i løp av et par mnd, andre bruker nærmere et år. og noen kommer seg aldrig ned. Det er veldig avhengi av, musklatur, scener og ledd. Men øve øve øve, og det at du er i en ung alder, gir deg en god fordel.
Aramee Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Det er absolutt ikke et uoppnåelig mål, og jeg driver på med det samme selv for tiden. Jeg bruker absolutt all ledig tid til tøying, uten at det er ensbetydende med at jeg slenger beinet på bordet i forelesningspauser... Selv har jeg satt som mål å klare begge spagater til 1. mai, så vi kan jo trene sammen mot det hvis du vil? Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Det er absolutt ikke et uoppnåelig mål, og jeg driver på med det samme selv for tiden. Jeg bruker absolutt all ledig tid til tøying, uten at det er ensbetydende med at jeg slenger beinet på bordet i forelesningspauser... Selv har jeg satt som mål å klare begge spagater til 1. mai, så vi kan jo trene sammen mot det hvis du vil? Lykke til! Haha! Ja, det kan vi så absolutt! Morsomt med flere med samme mål!
Klips Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Jeg og! Men jeg er ikke ung og myk og glemmer hele tiden å tøye, litt uheldig.
Aramee Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 Haha! Ja, det kan vi så absolutt! Morsomt med flere med samme mål! Da gjør vi det Her er jeg allerede godt igang, hvordan går det med deg? Trener du noe utenom, eller er det bare tøying?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå