-Fisken- Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Har postet samme innlegg i kosthold og trening, men poster her også i håp om å få svar: Jeg har bestemt meg for å gå til innkjøp av en garmin pulsklokke. Jeg har hatt polar i flere år, og har forsåvidt vært fornøyd med den, men ønsker nå en klokke med GPS. Ettersom at garmin har innebygd GPS, frister det mer enn polar. Men spørsmålet er hvilken modell jeg skal velge? Jeg tenker en makspris på rundt 2000kr, og den skal primært brukes til løping, primært utendørs. Noen tips?
MiniMjau Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Jeg er kjempefornøyd med xt310 (den orange) til samme formål som deg. Superfornøyd med den. Veldig motiverende og interessant å logge løpeturene slik! :-)
cellar Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Jeg har 305, fornøyd med den. Den får du for tusenlappen nå. Vurderte 310xt, men fant ut at det ikke var sååå stor forskjell mellom de to (finner en del tråder om du om du googler), så da sparte jeg én tusenlapp og gikk for 305
-Fisken- Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2011 Takk for svar! Jeg står vel nå mellom 210, 410 og 305(310). Synes ikke dere at 305/310 er stor på armen? Kan den brukes som vanlig klokke i tillegg?
cellar Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 Den er grei å bruke under trening, ville ikke ha brukt den til vanlig nei
MiniMjau Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 310 kan ikke brukes til klokke. Den er litt stor, men ikke for stor, den bør være såpass for at du skulle kunne "styre" den mens du løper og kunne se godt hva skjermen viser. Perfekt størrelse synes jeg. Enkel å bruke, mange valgmuligheter(treningstyper, hvilke tall som skal vises på skjermen etc).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå