Gå til innhold

Barbering - hvor vanlig?

Gjest anonym

Hvordan er din?  

1. 1. Hvordan er din?

• Helt glatt
      22
    • Naturlig busk
      9
    • Litt trimmet/bikinlinje
      15
    • Barberte kjønnslepper/barbert mønster på venusberget
      20

Anbefalte innlegg

Jeg barberer det beste - men har beholdt et lite :hjerte: på venusberget :wink: Jeg har ikke prøvd å ta bort alt ennå- tror jeg hadde følt meg naken da, og så ville det blitt mye styr med å få barbert glatt .....men det skal prøves det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg barberer det beste - men har beholdt et lite  :hjerte:  på venusberget  :wink: Jeg har ikke prøvd å ta bort alt ennå- tror jeg hadde følt meg naken da, og så ville det blitt mye styr med å få barbert glatt .....men det skal prøves det også

søtt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker å si til kjæresten min at hun virker mere "spennende" og "Erotisk" med moderat hårvekst foran, men mellom beina er det kjekkt at det ikke er så mye å sette tenna fast i, litt turnoff for dere jenter å bli lugget når vi gutta skal gjøre det godt og kose med dere. Kule med jenter er at de fleste har 2 sett med lepper å kline med hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mellom beina er det kjekkt at det ikke er så mye å sette tenna fast i' date=' litt turnoff for dere jenter å bli lugget når vi gutta skal gjøre det godt og kose med dere. [/quote']

Dette gjelder gutter også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Jeg barberer vekk absolutt alt.

Deilig å være helt glatt, ja

Helt til det begynner å vokse gjenn å stikke uff.

Klipper alt til det er bare 1 cm gjenn men midt mellom beina er det greit å fjerne alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke svart på avstemningen, for jeg varierer.

Av og til er jeg helbarbert, så lar jeg det gro igjen litt og tar kun bikinilinja i perioder, atter andre ganger barberer jeg "under" og lar det bli igjen noe hår enten i stripe, V , dott eller mønster.

Har ikke noe standard, det følger humøret og hva jeg har lyst på til enhver tid.

Jeg gjør det kun når jeg selv har lyst, altså så gjør jeg det for min egen del. Kjærsten synes jeg er deilig både med og uten.

Til tider føler jeg meg mer sexy som barbert, andre tider er det likegyldig og atter andre føler jeg meg mer sexy/sensuell med noe hår.

ang offentlige dusjer vet jeg ikke, er fryktelig sjeldent i offentlige dusjer, og de gangene jeg er det, legger jeg lite merke til hva andre har gjort med kjønnshårene sine dessverre. (dersom det ikke er skrekkelig annerledes da, langt hår eller fletter eller noe ville jeg sikkert lagt merke til! :lol: )

Mine erfaringer: varierer, både i lyst, følelse og alt når det gjelder kjønnshår.

Gjør det kun for egen del, hva kjærsten synes er hans sak.

Synes det er deilig til tider med barbert kjæreste også, men synes han er like deilig med, og han gjør også som han selv vil.

Henger meg på her! Men jeg synes likevel at det har en del å si hva kjæresten min liker :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...