Gå til innhold

Tsjetsjenere

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Den 6.5.2013 at 21.41, AnonymBruker skrev:

Sånn siden det var meg du siterte: Jeg er en norsk mann i 20-årene som er forlovet med en norsk kvinne i 20-årene, så det må du nesten spørre TS om :)

Anonym poster: 10f0ac1dd31568914b05a6be13b1b115

Endret av SoVarVu
Skrevet

Alle tsjetsjenere er muslimer (sunni). Jeg har tre venner fra tsjetsjenia. veldig gode venner, som hjelper meg hva enn det er, slåsskamp osv... De liker kampsport har jeg merket, og er veldig gode i det. To av dem driver med norske jenter og de har ingen problemer med det.

Anonym poster: 066fd81779c6aa1539bcac1d65154455

Relevant informasjon.

-_-

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Trenger hjelp!

Jeg har blitt kjent med en fantastisk Tsjetsjensk jente og vi har holdt på en stund, men har problemer med store kultur forskjeller. Familien hennes nekter å la hun få være med en gutt fra en annen kultur. hun har det fritt fram bare det er en Tsjetsjensk gutt. Vi møtes i smug og det blir veldig romeo og juliet opplegg. Hun tenker hele tiden at det ikke kommer til å gå og jeg vil at det skal funke   :grine: Noen som har noe tips? jeg skulle gjerne snakket med en tsjetsjensk gutt og hørt hvordan de tenker angående kvinner i deres kultur. dette fordi det er en mannlig skikkelse som er største hindret i vårt "forhold"

Anonymous poster hash: eda0a...d39
Skrevet

Mange har kjempet på Taliban sin side lenge. De har gjort Taliban langt farligere mot amerikanere spesielt i Afghanistan.

Om de er representative for folket flest, er selvfølgelig lite trolig.

• 8 måneder senere...
Skrevet
Den 16.7.2015 at 14.43, AnonymBruker skrev:

Trenger hjelp!

Jeg har blitt kjent med en fantastisk Tsjetsjensk jente og vi har holdt på en stund, men har problemer med store kultur forskjeller. Familien hennes nekter å la hun få være med en gutt fra en annen kultur. hun har det fritt fram bare det er en Tsjetsjensk gutt. Vi møtes i smug og det blir veldig romeo og juliet opplegg. Hun tenker hele tiden at det ikke kommer til å gå og jeg vil at det skal funke   :grine: Noen som har noe tips? jeg skulle gjerne snakket med en tsjetsjensk gutt og hørt hvordan de tenker angående kvinner i deres kultur. dette fordi det er en mannlig skikkelse som er største hindret i vårt "forhold"

Anonymous poster hash: eda0a...d39

Kan hjelpe deg. Skriv tlf nummeret ditt, skal gi deg gode råd! 

AnonymBruker
Skrevet

Dem er ikke i fra en nasjonalitet der folk er spesielt hyggelige. Minner meg om iranere og pakistanere. 

Anonymkode: 1d3cb...b03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...