Bronce Skrevet 5. januar 2004 #21 Skrevet 5. januar 2004 Hei :D Ja, her var det mange små og store ulykker Vår dag var perfekt, et par små ting jeg ville fått gjort hvis jeg fikk dagen igjen var bilde av oss/meg i kombinasjon med flere av de vi er glad i, og fått tatt bilde av alle gjestene under middagen-det hadde vi glemt å be noen gjøre. Men en ting jeg har hørt mange ganger etter vårt bryllup er hvor fin tale presten holdt og hvor fin sermonien i sin helhet var, og jeg kan si dere at vår omganskrets er ikke kirkegjengere ukentlig :oops: Til og med de mest garvede gutta hadde øre til presten :D Vi er så heldige å bo på en mindre plass der alle "kjenner" presten, og talen ble fin og personlig, vi kjente oss begge igjen i hans beskrivelse av oss og vår kjærlighet. Det morsomme var at han tok med etpar ting fra tiden vi var gryende forelsket-alle i kirka lo Vi satt 1,5 time sammen med presten 2 dager før bryllupet, selv min kjære mann som absolutt IKKE er den som åpner seg la ut om alt mulig presten spurte om. Sjalusi, kjærlighet, og han måtte si 2 av de beste tingene ved min personlighet- gjett om jeg ble positivt overrasket av svaret! Jeg åpnet meg akkurat like mye, og vi var enige etterpå at vi hadde kommet enda ett skritt videre og visste ting om hverandre som vi ikke var klar over- i positiv forstand! Jeg har hørt mange brudepar som har vært misfornøyd med prestens tale, så mitt råd er: Vær åpen i forberedelses-samtalen, gi presten noe å arbeide med, hvis han/hun ikke spør så mye så ta skjeen i egen hånd, fortell om dere selv å hva dere har sammen, eller det dere vil at presten skal få fram. Lykke til :D
Miracl3 Skrevet 6. januar 2004 #22 Skrevet 6. januar 2004 Hele vår dag ble perfekt , ingentin jeg ville gjort annerledes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå