non-stop Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Hei. Vi har prestert å miste bruksanvisningen på tørketrommelen. KAn noen fotelle meg hva de ulike symbolene betyr? Først står det auto, så kommer disse tegnene i denne rekkefølgen: -en sol -et garderobeskap -en kleshenger -et strykejern -et ullnøste -en skjorte med tre bølgelignede streker -40´rapid Hva er luddig å tørke bukser osv på? Vi har også en del som heter Time, men den skjønner jeg Takk for hjelpen
LukaFrost Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 (endret) Nå vet ikke jeg hvilket merke du har, men rent umiddelbart tror jeg tegnene betyr: -en sol -et garderobeskap: Skaptørt -en kleshenger -et strykejern: Stryketørt -et ullnøste: Tørking av klær i ull -en skjorte med tre bølgelignede streker -40´rapid: Kort program på 40 grader Endret 4. desember 2011 av LukaFrost
non-stop Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2011 Takk:) Noen flere som kan hjelp på de andre symbolene? Merket er Candy forresten!
Brunhilde Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Sol = fullstendig tørt Skap = ekstra tørt Kleshenger = tørt Strykejern = strykeklart Ullnøste = ulltøy Tre streker = antrikrøll 40' = hurtigprogram/oppfriskningsprogram 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #6 Skrevet 4. desember 2011 Søk opp maskinen hos importør/produsent. Ofte så finner du bruksanvisning på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå