non-stop Skrevet 4. desember 2011 #1 Del Skrevet 4. desember 2011 Hei. Vi har prestert å miste bruksanvisningen på tørketrommelen. KAn noen fotelle meg hva de ulike symbolene betyr? Først står det auto, så kommer disse tegnene i denne rekkefølgen: -en sol -et garderobeskap -en kleshenger -et strykejern -et ullnøste -en skjorte med tre bølgelignede streker -40´rapid Hva er luddig å tørke bukser osv på? Vi har også en del som heter Time, men den skjønner jeg Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 4. desember 2011 #2 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Nå vet ikke jeg hvilket merke du har, men rent umiddelbart tror jeg tegnene betyr: -en sol -et garderobeskap: Skaptørt -en kleshenger -et strykejern: Stryketørt -et ullnøste: Tørking av klær i ull -en skjorte med tre bølgelignede streker -40´rapid: Kort program på 40 grader Endret 4. desember 2011 av LukaFrost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non-stop Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 4. desember 2011 Takk:) Noen flere som kan hjelp på de andre symbolene? Merket er Candy forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søteplet Skrevet 4. desember 2011 #4 Del Skrevet 4. desember 2011 Kleshenger = Skaptørt =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 4. desember 2011 #5 Del Skrevet 4. desember 2011 Sol = fullstendig tørt Skap = ekstra tørt Kleshenger = tørt Strykejern = strykeklart Ullnøste = ulltøy Tre streker = antrikrøll 40' = hurtigprogram/oppfriskningsprogram 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #6 Del Skrevet 4. desember 2011 Søk opp maskinen hos importør/produsent. Ofte så finner du bruksanvisning på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå