AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Hvor kan jeg finne oversikt over tarifflønn i kaffebar? Både vanlig lønn, overtidslønn, kveld og helgelønn?
Glitnir Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Det kommer jo an på hvilken tariffavtale som følges...
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Det kommer jo an på hvilken tariffavtale som følges... Hvor mange er det mulig å følge? Er det ikke en stor oversikt over flere på nettet et sted? Jeg har aldri vært borti tariff før...
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Det er ikke gitt at bedriften har tariffavtale, men om den har det er det nærliggende å tro at det er med Fellesforbundet/tidligere HRAF.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Hvor kan jeg finne oversikt over tarifflønn i kaffebar? Både vanlig lønn, overtidslønn, kveld og helgelønn? For å få/ finne oversikt over din tarifflønn, må du ta kontakt med forbundet som eventuelt deres kaffebar har avtale med eller din arbeidsgiver. Svar på spm 2: Det er mange ulike tariffavtaler som er å følges. Avhengig av hvilket yrke/ forbund/ organisasjonen dere tilhører. Fordeler med tariffavtale er blant annet UB tillegg- kveldsstillegg, forsikringsordninger.. osv. Dersom du er i tvil, så er det et LO- forbund du skal henvende deg til. Så vidt jeg vet, Fellesforbundet organiserer de under hotell/bygg/restaurant bransjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå