Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan jeg finne oversikt over tarifflønn i kaffebar? Både vanlig lønn, overtidslønn, kveld og helgelønn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo an på hvilken tariffavtale som følges...

Skrevet

Det kommer jo an på hvilken tariffavtale som følges...

Hvor mange er det mulig å følge? Er det ikke en stor oversikt over flere på nettet et sted? Jeg har aldri vært borti tariff før...

Skrevet

Det er ikke gitt at bedriften har tariffavtale, men om den har det er det nærliggende å tro at det er med Fellesforbundet/tidligere HRAF.

Skrevet

Hvor kan jeg finne oversikt over tarifflønn i kaffebar? Både vanlig lønn, overtidslønn, kveld og helgelønn?

For å få/ finne oversikt over din tarifflønn, må du ta kontakt med forbundet som eventuelt deres kaffebar har avtale med eller din arbeidsgiver.

Svar på spm 2: Det er mange ulike tariffavtaler som er å følges. Avhengig av hvilket yrke/ forbund/ organisasjonen dere tilhører.

Fordeler med tariffavtale er blant annet UB tillegg- kveldsstillegg, forsikringsordninger.. osv.

Dersom du er i tvil, så er det et LO- forbund du skal henvende deg til. Så vidt jeg vet, Fellesforbundet organiserer de under hotell/bygg/restaurant bransjen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...