fionel Skrevet 4. desember 2011 #1 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg har en ganske liten leilighet, men har ett lite hjørne som gjerne skylle fyllt med et lite juletre. Tenkte meg noe mellom 1/1,5 meter omtrent. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? selger de så små trær på sånne juletre utsalg fx? Går helt fint med uekte også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 4. desember 2011 #2 Del Skrevet 4. desember 2011 Med uekte trær så kan man bestemme størrelsen selv. Min bestemor hadde et slikt grunnet allergi, og selve treet hadde tre deler med avtagnare grener slik at man kunne ta bort en del for å gjøre det kortere og fylle på med ekstra grener om man ville ha det tettere. Normalt så har de bare vanlige trær man finner hos selgere rundtomkring før jul, men det hender de har noen korte. Her må man bare reise rundt og sjekke hos de forskjellige, evnt høre om det er mulig å bestille et og hente det senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #3 Del Skrevet 4. desember 2011 På Mester Grønn selger de kjempefine små granbusker i potte, de er vel ca en meter høye tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luppa Skrevet 4. desember 2011 #4 Del Skrevet 4. desember 2011 Ikea har hatt små grantrær i potte tidligere ihvertfall. Ellers så kan man vel få edelgraner som er ganske små? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #5 Del Skrevet 4. desember 2011 Ja, edelgraner er alt fra 1 meter og opp. Vi har liten hvert år, koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 4. desember 2011 På Mester Grønn selger de kjempefine små granbusker i potte, de er vel ca en meter høye tenker jeg. Da sjekker jeg ut det i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 4. desember 2011 #7 Del Skrevet 4. desember 2011 Trodde alle juletreselgere hadde noen sånne små også jeg, i hvertfall her i byen. Vi pleier alltid å klappe litt på det minste av dem, litt sånn for å ønske småen god jul. Tror jeg har sett dem ned i 60-70 cm jeg. Og hvis du bor på landet så er det vel nesten bare å plukke seg ett? Så små er det mer som å plukke blomster enn som å hogge trær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 5. desember 2011 #8 Del Skrevet 5. desember 2011 Har du ikke sag da? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reveal ii Skrevet 5. desember 2011 #9 Del Skrevet 5. desember 2011 Plantasjen har pene tette trær på ca 1 meter (barnestørrelse- som det står på lappen). 199.- Jeg kjøpte i går- veldig pent tre som passer perfekt i min lille stue:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå