waco Skrevet 19. mai 2002 #1 Del Skrevet 19. mai 2002 ...at femtenåringene blir penere for hvert år som går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 19. mai 2002 #2 Del Skrevet 19. mai 2002 waco da.... Kansje det er fordi du blir eldre at du syntest de blir penere... Jeg har ikke lagt så mye merke til det.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 19. mai 2002 #3 Del Skrevet 19. mai 2002 De blir ikke bare penere - det blir yngre og yngre også.... se på russen også, de er ikke så store og tøffe som da vi var russ...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 19. mai 2002 #4 Del Skrevet 19. mai 2002 -men yngre kan jeg vere enig i !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 19. mai 2002 #5 Del Skrevet 19. mai 2002 Hmmm...Hello du.. Er 15 år,blir 16 år..Veit ikke helt om jeg føler meg trygg med en slik kommentar fra en *voksen*....Hadde en 30 åring syntes jeg var pen ville jeg nok ikke blitt så glad..*æsj!* Men,men,hehe,det er nok ikke meg,den-vanlige-15 åringen-som-ikke-bruker-sminke du sikter til..Det er vel de jentene i parallell klassen min som jeg persolig ikke kan fordra...Og godt er det!*De bruker jo tre tonn med sminke,buksa ned på knærne så man kan se tangaen deres...lite lekkert..har bare luft mellom øra*..Selv er jeg blond,men da kan man faktisk ikke spille *dum* heller...*Ler meg i hjel...* KOZ DEG MED JENTENE DU WACO..!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2002 #6 Del Skrevet 19. mai 2002 15-åringene ser eldre og eldre ut år for år. Livredde for å se uskyldige og søte ut. Veldig viktig å se eldre og erfaren og garvet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå