Gå til innhold

Sukker.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare useriøse folk på sukker?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei :D

Var der jeg fant han jeg er gift med idag:)

Skrevet

Nei :D

Var der jeg fant han jeg er gift med idag:)

Men han er vel ikke på sukker lenger får vi tro?

Skrevet

Men han er vel ikke på sukker lenger får vi tro?

Hehe får da virkelig ikke håpe det :P

Det jeg mente var at når jeg fant en seriøs der,så finnes det nok helt sikkert mange andre seriøse der og :)

Skrevet

Jeg er på sukker og jeg er seriøs :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg var på sukker, både var og er seriøs :P

Skrevet

Er positivt overrasket over hvor mange seriøse det er der inne. Jeg har ikke kløftbilde eller en profil som selger sex. Heller en kjedelig, straight profil. Samtidig har jeg barn, men likevel. Jeg har i 85% av tilfellene bare fått meldinger fra oppegående, hyggelige, pene og sjarmerende menn. Håp for alenemødre som ikke kan kaste seg ut på byen hver bidige helg/eller delta på spennende aktiviteter i jakten på mr perfekt!

Skrevet

Så hvordan finner jeg dere? ;)

Gjest SemperFi
Skrevet

Hmm, jeg pyser meg litt for å registrere meg på slike nettsider. :S

Skrevet

Har vert på Sukker i 4 år. Ikke like aktiv hele tiden, men profilen min har stått der. Sitter å tenker på om noen av de jeg har hatt kontakt med kan kalles seriøse. Må nok svare nei på det. Noen har nok virket seriøse i utgangspunktet, helt til de plutseleg forsvinner/ignorerer/blokkerer uten forvarsel. Da er de ikke seriøse lengre i mine øyne.

Skrevet

Jeg var der og er seriøs. Fant en annen seriøs og vi er sammen nå:) Han er den første og eneste jeg har møtt. Har ellers snakket med mange hyggelige der inne, ikke opplevd noen useriøse til nå:)

Jente 23

Skrevet

Jeg har inntrykk av at sukker er et ganske så seriøst sted. Har vært der en stund og får ikke massevis henvendelser, men de jeg får er gjennomtenkte og seriøse og ofte fra gutter som er av den typen jeg godt kunne likt selv.

Registrerte meg på møteplassen nylig også og fikk et HELT annet inntrykk. Der fikk jeg 30 brev i løpet av den første timen og hadde ikke en gang gjort ferdig profilen eller lasta opp bilde, og alle var ganske useriøse.

Skrevet

Jeg har hatt min profil et par måneder, og treffer både seriøse og hyggelige mennesker på sukker. De fleste som tar kontakt er oppegående, snille, morsomme og kjekke gutter! Jeg har til nå ennå tilgode å få slibrig post eller ufine meldinger...(bank i bordet). Men så har jeg også en ganske snill og stueren profil. Jeg både får meldinger, og tar en del kontakt selv med de som jeg finner interessante. Jeg får stort sett alltid hyggelige svar :) Dersom du mottar mange useriøse henvendelser, kanskje det kan være en ide å ta matchingtesten på nytt slik at du i større grad kan filtrere vekk de som ikke passer for deg?

Skrevet

Det er begge deler, useriøse og seriøse. Jeg har hatt uflaks og møtt på en del useriøse som har gitt inntrykk av at de har vært veeldig seriøse :P

Så, jeg tar alt og alle der inne med en stor klype salt, møt dem fort og ikke bygg opp masse med forhåpninger bare basert på skriverier.

Skrevet

Jeg har hatt min profil et par måneder, og treffer både seriøse og hyggelige mennesker på sukker. De fleste som tar kontakt er oppegående, snille, morsomme og kjekke gutter! Jeg har til nå ennå tilgode å få slibrig post eller ufine meldinger...(bank i bordet). Men så har jeg også en ganske snill og stueren profil. Jeg både får meldinger, og tar en del kontakt selv med de som jeg finner interessante. Jeg får stort sett alltid hyggelige svar :) Dersom du mottar mange useriøse henvendelser, kanskje det kan være en ide å ta matchingtesten på nytt slik at du i større grad kan filtrere vekk de som ikke passer for deg?

Jeg er gutt, så er lite av ufine meldinger. Lite meldinger generelt sett, men det er jo så. Problemet ligger i at de jeg får kontakt med enten virker bare opptatt av seg selv eller bare er ute etter å prate. Snakket med ei jente i 4 uker som virket genuint interessert, men når jeg ba hun på date så viste det seg selvfølgelig at hun "holdt på med en fyr".... Ikke for å sutre, men det føles bare så jævlig håpløst. Tror jeg må gjøre noe drastisk.

TS

Skrevet

Hmm kanskje jeg skal sjekke ut sukker da. Møteplassen er jo tragisk useriøs :lete:

Skrevet

Jeg er gutt, så er lite av ufine meldinger. Lite meldinger generelt sett, men det er jo så. Problemet ligger i at de jeg får kontakt med enten virker bare opptatt av seg selv eller bare er ute etter å prate. Snakket med ei jente i 4 uker som virket genuint interessert, men når jeg ba hun på date så viste det seg selvfølgelig at hun "holdt på med en fyr".... Ikke for å sutre, men det føles bare så jævlig håpløst. Tror jeg må gjøre noe drastisk.

TS

Jeg ville nok møtt dem ganske raskt. Jeg har noen jeg følger opp (som virker interessante) og noen som bare glir litt ut i ingenting.. De som jeg har funnet tonen med, og som jeg har truffet har jeg gjerne truffet ila alt fra et par dager til 1-2 uker ;) ..ellers risikerer du å, som du sier, bruke masse tid på en du kanskje ikke vil passe sammen med i virkeligheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...