Gjest henriett3 Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Logget meg akkurat inn på kg. Klikket meg inn på "mine innlegg" og ser tråden "hva slags mennesker ser du ned på?" som har ligget der i noen dager nå. Det jeg lurer på er hva som er greia med å se ned på andre? Kan ikke folk tenke på hva de bør endre på med seg selv, før de prøver å endre andre? La folk være som de er. Se på denne gutten for eksempel: Han begynte i 8 klasse i høst, og har blitt mobbet siden 1 klasse for Gud vet hva. Grunnen til at jeg skriver dette, er fordi jeg har selv opplevd hvordan det er å blitt sett stygt på. Hvordan det er å gå alene i friminuttene. Og hvordan det er når "venninnene" dine slutter å be deg i bursdager. Men jeg har også opplevd å ha en ekte venn. En person som ikke bryr seg om du ikke er som alle andre, og som har fått meg til å glemme de stygge blikkene på skolegården. Det jeg prøver å si er at dere må slutte å se ned på andre. Tenk om det var deg. 2
Gjest snoopy_93 Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Jeg kjenner meg veldig igjen i begynnelsen av den videoen. "Finn dine egne feil før du kommenterer andres."
Gjest henriett3 Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Gidder ikke se filmen, hva er den om? En gutt som kutter seg selv, som blir hatet og som nå hater seg selv.
Gjest henriett3 Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Jeg kjenner meg veldig igjen i begynnelsen av den videoen. "Finn dine egne feil før du kommenterer andres." Enig!
Gjest badeand1 Skrevet 4. desember 2011 #6 Skrevet 4. desember 2011 Stakkars gutt i den filmen. Jeg ser bare ned på de som "fortjener" det. Dyremishandlere, pedofile osv. ikke de som ser ser&hør, sminker seg som en bimbo osv som enkelte har skrevet i den tråden. Helt latterlig at man ser ned på en person bare pga småting. 1
Gjest madeleinee Skrevet 4. desember 2011 #7 Skrevet 4. desember 2011 Er så enig med deg, henriett3. Var utrolig vondt å se den videoen. Å ikke orke å se den er bare helt latterlig. Jeg måtte vente mens videoen loadet hele tiden, men fy faen. Den gutten er sterk altså. Hvorfor må folk være så slemme mot hverandre? Skjønner virkelig ikke greia..
Gjest henriett3 Skrevet 4. desember 2011 #8 Skrevet 4. desember 2011 Er så enig med deg, henriett3. Var utrolig vondt å se den videoen. Å ikke orke å se den er bare helt latterlig. Jeg måtte vente mens videoen loadet hele tiden, men fy faen. Den gutten er sterk altså. Hvorfor må folk være så slemme mot hverandre? Skjønner virkelig ikke greia.. Takk for støtten
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #9 Skrevet 4. desember 2011 Hva skjer med den videoen? Jeg ser at den ble lagt ut i 2010 men nå er hele facebook spamma med den, og den ble lagt ut på her på KG også. Har den vært omtalt i media eller noe?
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 4. desember 2011 #10 Skrevet 4. desember 2011 (endret) Hva er greia med å ikke skrive en forklarende topic? Har du en unnskyldning for å la være? Som for eksempel at du er enkel i hovudet? Kan du sette deg inn i grunnleggende nett-etikette? Det gjelder for øvrig en haug andre folk her inne. Endret 4. desember 2011 av Valiumsjunkie
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #11 Skrevet 4. desember 2011 Får HELT vondt av han. Skulle gjerne ha vært hans venn! 1
Gjest henriett3 Skrevet 4. desember 2011 #12 Skrevet 4. desember 2011 Hva er greia med å ikke skrive en forklarende topic? Har du en unnskyldning for å la være? Som for eksempel at du er enkel i hovudet? Kan du sette deg inn i grunnleggende nett-etikette? Det gjelder for øvrig en haug andre folk her inne. Det er vel heller du som er enkel i hodet viss du ikke forstår hva jeg mener
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 4. desember 2011 #13 Skrevet 4. desember 2011 Har ikke satt meg inn i hva tråden din handler om, kanskje jeg hadde giddet om du hadde hatt en forklarende topic?
Gjest badeand1 Skrevet 4. desember 2011 #14 Skrevet 4. desember 2011 Det hagler inn med kommentarer i den videoen jo. :O Har den blitt sendt rundt på face nå nylig?
challenger Skrevet 4. desember 2011 #15 Skrevet 4. desember 2011 Fy faen! Hvordan har folk samvittighet til å mobbe USKYLDIGE mennesker?? Stakkars gutt han er jo bare et BARN! Lurer virkelig på hvor små barn lærer å mobbel altså..:s Har aldri verken blitt mobba eller vært en mobber selv, så jeg har liksom aldri klart å forestilt meg hvordan de som blir mobba har det, men man ser jo det her da på videoen... Får helt vondt inni meg
Gjest otrivin Skrevet 5. desember 2011 #16 Skrevet 5. desember 2011 Så akkurat den filmen isted. Klump i halsen!!!
Hipster Skrevet 5. desember 2011 #17 Skrevet 5. desember 2011 (endret) Jeg gråt da jeg så videoen, fordi jeg kan virkelig relatere meg med han. Men gikk inn på den andre 'channelen' hans, og for å være helt ærlig så synes jeg ikke så synd på han lengre, altså, han virker plutselig litt overlegen nå ._. Edit: Mener ikke at jeg ikke synes synd på han, det er jo kjempe trist at han hadde det sånn, men han sa noe som "everyone bullied me because i wasnt out (ofthecloset) yet, but now i am, and everyone loves me", at han tror alle elsker han er litt overlegent. Men han har det veldig bra nå da, tydligvis. Endret 5. desember 2011 av Hipster 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #18 Skrevet 5. desember 2011 Helt enig med Valiumsjunkie. Du kan da for Guds skyld ha en beskrivende overskrift? "Hva er greia?" og lignende titler er noe av det jeg irriterer meg mest over. 2
Gjest henriett3 Skrevet 8. desember 2011 #19 Skrevet 8. desember 2011 Fy faen! Hvordan har folk samvittighet til å mobbe USKYLDIGE mennesker?? Stakkars gutt han er jo bare et BARN! Lurer virkelig på hvor små barn lærer å mobbel altså..:sHar aldri verken blitt mobba eller vært en mobber selv, så jeg har liksom aldri klart å forestilt meg hvordan de som blir mobba har det, men man ser jo det her da på videoen...Får helt vondt inni meg Så akkurat den filmen isted. Klump i halsen!!! Jeg gråt da jeg så videoen, fordi jeg kan virkelig relatere meg med han. Men gikk inn på den andre 'channelen' hans, og for å være helt ærlig så synes jeg ikke så synd på han lengre, altså, han virker plutselig litt overlegen nå ._.Edit: Mener ikke at jeg ikke synes synd på han, det er jo kjempe trist at han hadde det sånn, men han sa noe som "everyone bullied me because i wasnt out (ofthecloset) yet, but now i am, and everyone loves me", at han tror alle elsker han er litt overlegent. Men han har det veldig bra nå da, tydligvis. Enig!
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #20 Skrevet 9. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=SEnOUBeAaA0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå