AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Jeg har det siste halve året begynt å trene ganske mye. Det er ikke for å gå ned i vekt, men for å bli sterkere og rett og slett sunnere. Jeg går på folkehøgskole så maten jeg stapper i meg svømmer som regel i fett. Dette er mat jeg tross alt har betalt for, så har ikke muligheten til å gjøre mange egne innkjøp. Jeg kjøper av og til litt kesam og frukt. Jeg er redd for at all denne treningen min (opp til 6 ganger i uken) gjør at jeg rett og slett går ned i vekt. Før kom jeg ikke inn i bukser i størrelse 27, men nå passer de... jeg går ikke noe unormalt sulten og spiser godt, men det er rett og slett ikke nok næring. Tror dere proteinpulver kunne vært noe for meg, for å få i meg mer næring? Jeg drikker litt kaffe så kunne ha blandet det der, og eventulet i havregrøten min. Folk har så mange meninger om proteinpulver, og blant vennene mine virker det som om folk synes proteinpulver kun er for folk som bygger muskler. Jeg ønsker jo å få MER muskler, men det går jo ikke når kroppen min sannsynligvis ikke får nok næring. Ca. 400 kroner for en boks er jo ingenting i forhold til all den maten jeg eventuelt måtte kjøpe selv.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Jeg har et proteinpulver som er basert på eggehviter fordi jeg tåler ikke melk, og vil ikke ha soya. Det er det reneste proteinpulveret, jeg vil ikke ha med smak fordi det er så mye annet tilsatt. Er veldig opptatt av at det skal være rent. Men det du kan gjøre er å kjøpe deg noen ekstra egg istede for hvis du tviler på proteinpulveret. Det er jo for folk som trener, vil bygge muskler og sånn, men man må ikke se ut som en avlsokse for å bruke det. Jeg er jente, veldig aktiv, trener i tillegg, og har proteinpulver, funker knall Det pulveret jeg har kunne du iallefall ikke funnet på å blande i kaffe, det blir jo flytende eggehviter av det, ikke godt Jeg bruker det i smoothier, får masse sunt inn på en gang. Jeg har kjøpt mitt pulver på Iherb, kan vise deg link om du vil. Det er ingen skjult kode i linken, så jeg får ikke penger om noen kjøper det, jeg bare viser eksempler http://www.iherb.com/Now-Foods-Eggwhite-Protein-1-lb-454-g/547?at=0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå