AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Etter at jeg har hatt sex blir jeg fryktelig sår på huden mellom skjeden og anus.. Jeg blir ikke sår i skjeden, men velfig øm på det partiet og det svir skikkelig om jeg for eksempel er på do og tisser etterpå.. Hvordan kan jeg forhindre det? Det at jeg blir så sår hindrer meg i å ha sex flere ganger i løpet av en dag selv om jeg har skikkelig lyst. Kjæresten foreslo glidemiddel, men skjønner ikke hvordan det kan hjelpe når jeg er våt nok fra før av? det svir skikkelig akkurat nå og det gjør vondt å bevege seg..
drosophilia Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Etter at jeg har hatt sex blir jeg fryktelig sår på huden mellom skjeden og anus.. Jeg blir ikke sår i skjeden, men velfig øm på det partiet og det svir skikkelig om jeg for eksempel er på do og tisser etterpå.. Hvordan kan jeg forhindre det? Det at jeg blir så sår hindrer meg i å ha sex flere ganger i løpet av en dag selv om jeg har skikkelig lyst. Kjæresten foreslo glidemiddel, men skjønner ikke hvordan det kan hjelpe når jeg er våt nok fra før av? det svir skikkelig akkurat nå og det gjør vondt å bevege seg.. Tror det er vanlig å bli sår etter en god runde. Men godt glidemiddel hjelper faktisk. Du er nok våt nok, men glidemiddel hjelper på friksjonen. Hvis du pleier å ta en dusj etter sex, pass på å bruke veldig mild såpe (personlig må jeg vaske med litt intimsåpe, hvis ikke blir det bare kliss og kløe) nedentil, særlig etter sex. Bare skyll lett. Tror dette varierer litt med tid i måneden også. Kan hjelpe å ta det litt roligere, varme opp skikkelig, og skifte posisjon oftere.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Selv om du er våt og kåt: Glidemiddel er din beste venn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå