AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Hei jeg er en 16 år gammel gutt som har klart å interessere meg for to jenter. For å si det sånn så har jeg vært stormende forelsket i jente nummer en ganske lenge. Men pågrunn av at jeg har vært ganske tafatt og ikke har vært så frempå så har det ikke blitt noe særlig. Har også i det siste merket at jeg ikke er like forelsket lenger. Så i helgen klinte jeg med en annen jente(var også flere før henne) og jeg merket at jeg ble ganske interessert. Begynte å ringe en kompis og sa at han måtte introdusere oss for hverandre etc. Itillegg helgen før, så drev hun og tok på musklene mine da jeg var på vei inn Også ved en ren tilfeldighet så så jeg at en annen kompis av meg hadde snakket om meg med henne på facebook. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, det som er saken er at jeg først i det siste har fått opp motet når det kommer til jente nummer 1, men jeg merker at jeg begynner å bli ganske så interessert i henne, og jeg har også noen felles venner som jeg kan introdusere oss. Jeg vet, eller tror at jente nummer 1 iallefall har vært interessert i meg før, dessverre så klarte jeg å ødelegge det, ved å ikke gjøre noe(tror jeg) og jeg er ikke helt sikker, men det ser kanskje ut som at hun holder på med en annen nå, men det vet jeg ikke bare for å si det sånn. Kan godt fortelle dere hvorfor jeg tror at hun var interessert i meg og/eller at hun kanskje holder på med en annen nå, men er litt usikker siden dette var i fylla. Så jeg vet bare ikke om jeg skal satse alt på nr 1 eller nr 2.. Uansett så vet jeg ikke helt hvorfor jeg skriver dette. Får ihvertfall luftet tankene mine og hadde vært fint med noen andre synspunkter
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Tror jeg holder på å forelske meg i hun andre. Og mister følelser for hun første. Ja ja, står nå med et valg, tror jeg går for hun andre. Skal også på samme vorspiel før revyfesten på torsdag, så håper det skjer noe :D Skal be han kompisen min om å bare introdusere hverandre eller noe sånt imorgen
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Nr 2 virker uansett mye mer interessert i deg enn nr 1. Sats på nr. 2 du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå