Prisgitte Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Hei! Av en eller annen grunn får jeg ikke tilgang til tidligere eksamensoppgaver i Finans og økonomistyring I på BI. Er det noen som kunne vært super duper snill og sendt de på PM eller mail?
sauen87 Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Prøv denne linken: http://web.bi.no/info/eksoppgv.nsf/vWebKurskodeSearchNew?openview&restricttocategory=B%D8K%203411&count=100 Forøvrig er det ikke sikkert at du får noe som ligner tidligere eksamener. De legger mye mer opp etter arbeidskravene enn tidligere eksamener. Der bommet jeg grovt på økonomistying 1. Kunne tidligere eksamensoppgaver inn og ut, men hadde ikke regnet nok på arbeidskravene... 1
Prisgitte Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2011 Tusen takk, men jeg får ikke logget inn.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Tusen takk, men jeg får ikke logget inn. Er du aktiv student på BI? I såfall må du kontakte IT-veilederne i morgen, slik at de kan se på tilgangen din. IT-tjenester - BI
sauen87 Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 (endret) Får du ikke logget inn? Det er litt tull med passord der. Prøv både det passordet du fikk utlevert ved skolestart, itsl-passordet og banner-passord. Tror det er bannerpassord de bruker, men er ikke helt sikker... Brukernavn er s-nummeret ditt, men det visste du vel :-) Kan ta og sende deg 2010/2011-eksamenene hvis du vil, da =) EDIT - Nå har jeg sendt deg en hel haug med eksamensoppgaver og sensorveiledninger=) Endret 4. desember 2011 av sauen87
martinius Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Hei! Av en eller annen grunn får jeg ikke tilgang til tidligere eksamensoppgaver i Finans og økonomistyring I på BI. Er det noen som kunne vært super duper snill og sendt de på PM eller mail? Hei! Hvis du fremdeles har problemer med å logge deg inn, kontakt [email protected]!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå