Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2003 #1 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg er konstant sulten! :klø: Jeg starter med å spise med en gang jeg har våknet. Så vil jeg ha noe søtt etter frokost.. gjerne kaffe latte eller noe. Så kan jeg faktisk gå til en sen lunsj. Jeg trener gjerne før middag og er sunn og sprek. Men når jeg kommer hjem igjen, er jeg skrubbsulten og må spise alt jeghar i kjøleskapet. Og da fortsetter det utover kvelden. Jeg gomler i meg alt jeg kommer over. Jeg tror ikke jeg er gravid. Jeg er ellers ganske slank, og prøver å holde meg unna karbo. Det er så vanskelig om dagen!! Hvorfor? Er det fordi det er jul? Flere som har det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. desember 2003 #2 Del Skrevet 16. desember 2003 Har samme problem. Er også sulten konstant.. Lurer på hva det kommer av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fulaste Flickan I Värden Skrevet 16. desember 2003 #3 Del Skrevet 16. desember 2003 Bla bla B L A!!... Herre Gud! Alle eter jo! Det er normalt det! Alle spiser hele tiden. Og hvis du spiser noe sunt, som feks: brødskiver, så er det faktisk bra for kroppen! Det sier legen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 16. desember 2003 #4 Del Skrevet 16. desember 2003 Så lenge dere spiser riktig (sunt), så spis så ofte dere kan. Å bli skikkelig sulten er ikke bra. Jeg spiser 6 måltider og rekker ikke å bli skubbsulten. Og det er når man blir skrubbsulten at man får lyst på alt mulig av søtsaker. Det er viktig å få i seg karbo også, men spis brød ol. tidlig på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2003 #5 Del Skrevet 17. desember 2003 ..men jeg har bare lyst på søtsaker og karbo hele tiden! Jeg klarer ikke holde meg i skinnet lenger. Før gikk det helt fint, men nå er jeg uslten hele tiden. Rett etter middag må jeg ha en brødskive eller noe.. Og så må jeg ha dessert.. Og så kanskje et eple.. Osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 17. desember 2003 #6 Del Skrevet 17. desember 2003 Sånn er jeg hvis jeg kjeder meg. Kun to ting som hjelper for meg: 1 - og det er det beste - å finne på noe morsomt så jeg glemmer maten 2 - om jeg MÅ spise noe - klementiner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinegull Skrevet 19. desember 2003 #7 Del Skrevet 19. desember 2003 Leste et sted at man mangler krom hvis man har lyst på søtt. Helsekost butikker kan hjelpe . Ellers så sverger jeg ved 5 måltider om dagen,inkl. frukt og drikke masse vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bolla? Skrevet 19. desember 2003 #8 Del Skrevet 19. desember 2003 jeg er også sulten hele tiden men ikke på søtsaker, helst brødskiver med skinke/ost/leverpostei på, pizza, potetgull, salt snop... og jeg drikker cola hele dagen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå