Gå til innhold

Enkel hvit litt lang kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg i Tyrkia i januar, og siden dette er andre gang jeg gifter meg vil jeg ikke ha en vanlig brudekjole, men en hvit pen lang kjole.

Er det noen som har noen tips til noen nettsider, eller butikker jeg kan sjekke ut?

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke finner det du leter etter på DHgate.com, så finnes det ikke;)

• Liker 1
Skrevet

Vet jo ikkehvordan smak du har, men hva med feks denne, denne eller denne

Litt av hvert på denne siden ihvertfall :)

Skrevet

^ Du er veldig glad i stroppelóse kjoler ser jeg. ;)

Skrevet

^ Du er veldig glad i stroppelóse kjoler ser jeg. ;)

Liker egentlig mange forskjellige stropper jeg, var mest tilfeldig at jeg så disse da jeg leitet etter kjole for forloveren min, og tenkte de var enkle :) - Men jeg skal ha stroppeløs brudekjole selv, så til bryllup synes jeg det passer veldig bra :happy:

Gjest Adriane
Skrevet

Jeg falt bare helt pladask for denne her!! Den er riktignok ikke helt hvit... Men så nyyydelig! Og den må jo være perfekt for varme Tyrkia (og den har kort leveringstid)! Det er nesten så jeg har lyst til å bestille den kjolen selv :jepp:

Denne gir meg virkelig stjerner i øynene! :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Jeg falt bare helt pladask for denne her!! Den er riktignok ikke helt hvit... Men så nyyydelig! Og den må jo være perfekt for varme Tyrkia (og den har kort leveringstid)! Det er nesten så jeg har lyst til å bestille den kjolen selv :jepp:

:jepp: Den der er en veldig fin kjole. Og mer original ogsá.

Skrevet

Liker egentlig mange forskjellige stropper jeg, var mest tilfeldig at jeg så disse da jeg leitet etter kjole for forloveren min, og tenkte de var enkle :) - Men jeg skal ha stroppeløs brudekjole selv, så til bryllup synes jeg det passer veldig bra :happy:

Jeg er ikke sá glad i stroppelóse kjoler. Men har ei vennine som ogsá vurderer pá á kanskje ha stroppelós brudekjole ogsá. Sjólv om ho liker andre med ermer eller stropper og. Mye fine stroppelóse brudekjoler sjólvsagt, til den som liker det. :jepp:

Jeg giftet meg i en gammeldags farget oransj brudekjole med lange ermer, mer middelaldersk/eventyr inspirert. Dette er mer min stil, og jeg falt fort for kjolen nár jeg fant den. Próvde noen andre kjoler og men det blei den jeg valgte til slutt uansett. ;):)

Gjest Adriane
Skrevet

:jepp: Den der er en veldig fin kjole. Og mer original ogsá.

:jepp: Jeg tror rett og slett jeg har snublet over kjolen "min", sånn helt tilfeldig :jepp: Den føles bare helt riktig! :rodmer:

(Og blir det den, blir moren min overlykkelig, for hun eeeelsker grønt, hehe :))

• Liker 1
Gjest Adriane
Skrevet

Jeg er ikke sá glad i stroppelóse kjoler. Men har ei vennine som ogsá vurderer pá á kanskje ha stroppelós brudekjole ogsá. Sjólv om ho liker andre med ermer eller stropper og. Mye fine stroppelóse brudekjoler sjólvsagt, til den som liker det. :jepp:

Jeg giftet meg i en gammeldags farget oransj brudekjole med lange ermer, mer middelaldersk/eventyr inspirert. Dette er mer min stil, og jeg falt fort for kjolen nár jeg fant den. Próvde noen andre kjoler og men det blei den jeg valgte til slutt uansett. ;):)

Høres ut som en veldig fin kjole :jepp:

Lyst til å legge ut bilde?

Hmmm... vi kupper vel kanskje tråden litt vi nå... Beklager til TS :flau:

Skrevet

Den var kjempefin og original :rodmer: En brudekjole trenger jo ikke nødvendigvis å være hvit :happy:

Til Bellaflor: Vet at mange synes at stroppeløse brudekjoler er kjempe kjedelige og at "alle" er like... Jeg hadde egentlig ingen spesiell tanke i hodet om hvordan stroppene skulle være, men da jeg begynte leitingen var kjolen som jeg falt for stroppeløs - for meg er den er helt unik, for jeg har aldri hatt en så fin kjole før, og jeg ELSKER den :hjerter_rundt:

Men smaken er jo forskjellig, jeg kunne ikke tenkt meg å giftet meg i oransje kjole, og middelalder/eventyr er ikke min stil heller, bra vi er så forskjellige - ellers hadde verden blitt et utrolig kjedelig sted ;)

Skrevet (endret)

....og for å ikke kuppe tråden helt, her er noen flere forslag, med stropper :laugh:

denne, denne, denne,denne eller denne :happy:

Endret av bobbi
Skrevet (endret)

.................................

Endret av BellaFlor
Skrevet

Jeg er veldig glad i middelalderen og eventyr, derfor at jeg var mer interessert og drómte om en brudekjole som var mer innenfor det sjangret. Vi giftet oss i en middelaldersk liten by, der de ogsá hadde allerede planlagt á ha middelaldersk opplegg den hele helga som vi ogsá hadde valgt ut dato. Vi visste ikke noe av dette pá forhánd, men var veldig glade nár vi hórte om det. Vi ville ná ogsá ha en mer middelaldersk bryllupp og feiring, og hadde bestillt plass pá en middelaldersk motell. Hadde middelaldersk buffet. ;):) Det var en utrolig fin dag, og vi koste oss masse.

Oi, for en fin fotolocation - passet perfekt til temaet :) Utrolig stilig med gjennomførte bryllup, og jeg synes det er kjempefint når bryllupet gjenspeiler brudeparets interesser så bra :) Du kledde kjolen din kjempegodt, og det var ikke den fargen jeg så for meg når du skrev oransje, fin! :happy:

Skrevet

Ja, jeg tenkte meg at du tenkte det som mer oransje ;) I brudebutikken sá blei jeg fortalt av eieren at fargen var gammeldag's oransje, men sá har den jo det spessiele laget over som fár det til á virke litt lysere igjen pá fargen. Derfor jeg syns det var best á vise noen bilder, da er det lettere á se hvordan kjolen egentlig er. :)

Takk for komplimentet. Dette er ná mer min stil. :) Hvordan ser kjolen din ut?

Skrevet

Har vist den før i en annen tråd, sorry TS, men min ser sånn ut

Er mange nydeige detaljer på den som ikke vises på bildet :rodmer:

Skrevet

Har vist den før i en annen tråd, sorry TS, men min ser sånn ut

Er mange nydeige detaljer på den som ikke vises på bildet :rodmer:

Som de perlene i fronten? ;) Kjempefin kjole! Du vil bli en veldig fin brud. :)

Skrevet

Takk :klemmer: Det er perler på tyllen også...ser ut som man har gått i dugg i gresset :rodmer:;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...