AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Nå skal jeg endelig til frisøren noe som er egentlig et mareritt for meg. For jeg har veeeeldig tykt hår. Kanskje 2/3 mer hår på hodet enn det "alle andre" har. I tillegg er det brusete, med fall og langt. Jeg ender alltid opp med en kjedelig hestehale i hverdagen. Det er for tykt til å jobbe med rettetang feks. Det tar lett over 1 time og de med god rettetang. Luggen er like lang som resten av håret. Jeg tror hvis jeg klipper det opp vil det bli stående rett ut. Jeg har aldri funnet den rette frisøren og vil denne gangen være litt mer klar på hva jeg ønsket, men klarer liksom ikke å se helt hvilke muligheter jeg har. Tar gjerne mot bilde som kan passe til håret mitt
Gjest Solstråla88 Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Jeg har nok samme type hår som deg, mitt er langt veldig tykt og med fall. Hvis du vil kippe det opp, så er det veldig fint, men du bør kure håret, og bruke en silkeolje, da holder det seg på plass, av erfaring. Gode prisørprodukter er også fint, noe som gir håret masse fuktighet og glans. Da er det også enklere og style det i hverdagen. Frisør produktene er heller ikke dyre, når man tenker på det i lengden. Jeg kan ha en flaske i 2-3 mnder, i motsetning til butikk shampo, som varer i 1 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå