Gå til innhold

Kreta - Agia Marina

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vi vurderer å legge sommerferien til Kreta, nærmere bestemt Agia Marina. Noen som har vært der og som vil dele erfaringer? Er det gode restauranttilbud? Masete selgere? osv.

Vi tenker også på å kline til og velge luksushotellet Thalassa Beach Resort. Godt valg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Elissima
Skrevet

Har vært der. Harry sted. Alle i butikker/restauranter etc snakker svensk. Men strendene er fine, også går det jo an å reise litt rundt, leie bil etc.

Skrevet

Har vært der. Harry sted. Alle i butikker/restauranter etc snakker svensk. Men strendene er fine, også går det jo an å reise litt rundt, leie bil etc.

Er ikke noe negativt i mine øyne at de snakker svensk. Hvordan var prisnivået? Masete selgere?

Skrevet

jeg anbefaler Rethymnon. terningkast 5 fra meg :)

Gjest otrivin
Skrevet

Hei.

Vi vurderer å legge sommerferien til Kreta, nærmere bestemt Agia Marina. Noen som har vært der og som vil dele erfaringer? Er det gode restauranttilbud? Masete selgere? osv.

Vi tenker også på å kline til og velge luksushotellet Thalassa Beach Resort. Godt valg?

Har vært der to ganger. Vi bodde på et hotell som het Iolida beach. Vet ikke hvor eller hvilket hotell det hotellet dere tenker på, men er ihvertfall superfornøyd med vårt!! Kjempehyggelige folk som jobber der og kjempefint hotell. Rent og ryddig og alt sånn. Rett på stranden.

Syns det er veldig fint der jeg, de har gode tilbud for å finne på ting på stranden som kjøre fallskjerm etter båt, vannscooter, kjøre banan etter båt og sånne rundinger og greier, padlebåter og alt sånn. Pluss fra meg! Vannet er fint å rent, fin utsikt, god lang fin strand. Nærmt Chania som er veldig fint og romantisk.

Har ikke merket noe av det med at de snakker svensk. De restaurantene vi var på var supre, vi var litt i Agia Marina, litt i Platanias (Gikk bort) og i Chania. Kunne godt tenkt meg å dra dit igjen faktisk!

Syns ikke noen av selgerne var masete, bare veldig greie :)

Gjest otrivin
Skrevet

Er ikke noe negativt i mine øyne at de snakker svensk. Hvordan var prisnivået? Masete selgere?

De har mye billig og noe dyrt. Men alt er billigere enn i Norge! Anbefaler å ta turen/evt taxi til Chania og gå i bakgatene, der svømmer det over av butikker men ikke så passende å BO der kanskje.

Skrevet

De har mye billig og noe dyrt. Men alt er billigere enn i Norge! Anbefaler å ta turen/evt taxi til Chania og gå i bakgatene, der svømmer det over av butikker men ikke så passende å BO der kanskje.

Høres bra ut! Har også lyst til å leie scooter en dag, og bare kjøre rundt og titte. Takk for innspill!

Gjest otrivin
Skrevet

Høres bra ut! Har også lyst til å leie scooter en dag, og bare kjøre rundt og titte. Takk for innspill!

Det gjorde vi også :) Var billig og enkelt. Men må være 21 da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...