Gå til innhold

Fjellhotell med SPA og tillatt hund på rommet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo vurderer å ta med oss hunden på hotellweekend på nyåret. Krav til hotellet er som følger; hunden må få bo på rommet med oss, det må være SPA-avdeling, og det må være langrennsløyper i umiddelbar nærhet. Siden det kun er snakk om ei helg bør hotellet ligge i Hedmark, oppland eller sør-trøndelag, ev i Sverige (langs grensa til hedmark).

Noen som har vært på et slikt hotell, og gjerne vil anbefale? =)

Videoannonse
Annonse
Gjest otrivin
Skrevet

Er vel ikke der du tenkte i forhold til sted, men vet ihvertfall om at Vestlia på Geilo er det lov med hunder på rommet, spa og det er både langrenn og slalom og diverse løyper. Ellers vet jeg ikke om noe dessverre, ikke noe annet enn camping. Er en camping som ligger i Finnskogen som er lov med hund, men vet ikke hvordan det er om vinteren.

Skrevet

Savalen på Tynset :)

• Liker 1
Skrevet

Storefjell på Golsfjellet har en egen fløy for de som har med hund. Synes det var veldig fint da jeg var der, siden man slipper å trekke med hunden gjennom halve hotellet. De har spa og skimuligheter, og veldig god mat. :)

Gjest otrivin
Skrevet

Ja forresten, pluss med Vestlia - Rom med altan! Passer bra hvis hunden bare skal rett ut og tisse så slipper man å slepe med seg supertissetrengt hund gjennom alle de teppelagte korridorene

Skrevet

Savalen på Tynset :)

Dit kan man dra om man vil ha grønt hår, dårlig behandling og liker generell surhet og skitne gulv.

• Liker 1
Skrevet

Skjerdingen høyfjellshotell på Ringebufjellet,5-6 mil fra Koppang. Ikke SPA, men badstue og svømmebasseng med 28 grader, lov med hund, det er god mat, rent og pent og hyggelig betjening. Liten alpinbakke med t-heis og kilometervis med merkede løyper.

Jeg skal feire nyttår der for annen gang. :-)

Skrevet

Takk for tips! Storefjell og Vestlia ser helt nydelig ut - men det ligger akkurat litt for langt unna, ideelt sett. Når en bare skal være borte en weekend blir 5 timer i bil litt mye, synes jeg..

Har sett på Thon Hotel Skeikampen, men der var det selvfølgelig ikke lov å ha med hund på rommet..

Hvis dere har flere forslag er jeg evig takknemlig! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...