Gå til innhold

Julekort med bilde av noens barn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest otrivin

Hvis du kaster dem med en gang du får julekort synes jeg heller du skal gi beskjed til de som sender at du ikke ønsker julekort.Unødvendig for dem å kaste bort penger på deg.

Har sagt at jeg ikke feirer jul og ikke trenger kort, gaver, julepynt eller noe som helst, men jeg får det likevel og da er det jo deres problem at de søler vekk de pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest otrivin

Hun kan gjerne slenge på at hun ser på det som "drit" også.. Hyggelig.

Har jeg misforstått eller ble du fornærmet over at jeg kaster julekort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg misforstått eller ble du fornærmet over at jeg kaster julekort?

Nei, for all del. Kast så mye du vil. Jeg sender ikke julekort en gang. Men la være å kalle bilder av andres barn for "drit". Det er respektløst. :)

(Nei, jeg har ikke unger selv. ;) )

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kaster aldri kort, ever. Men har jeg en venninde, som sender av barna og hunden, ville jeg heller hatt av bare henne...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest otrivin

Nei, for all del. Kast så mye du vil. Jeg sender ikke julekort en gang. Men la være å kalle bilder av andres barn for "drit". Det er respektløst. :)

(Nei, jeg har ikke unger selv. ;) )

"Jeg kaster alt av sånn drit" = jeg kaster alt av kort, brev, mailer, sms'er, mms'er, papirlapper, regninger osvosvosvosv. Fordi vi har ikke plass til det. Det er ingenting som sier at andres barn er drit i den setningen, jeg kaller julekort for drit fordi JEG har ikke glede av det. Det er det sikkert mange andre som har så da kan de heller sende det dit :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg har en kurv merket "julepost" som henger framme hele advent-og juletiden. Der putter jeg julekort og brev som jeg får, også kan andre som kommer på besøk se på kortene også. Jeg gjemmer alle kort med bilder på i evig tid :sjenert:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sagt at jeg ikke feirer jul og ikke trenger kort, gaver, julepynt eller noe som helst, men jeg får det likevel og da er det jo deres problem at de søler vekk de pengene.

Ja,men da er det jo en ærlig sak :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kaster aldri kort, ever. Men har jeg en venninde, som sender av barna og hunden, ville jeg heller hatt av bare henne...

ville du hatt julekort med bilde av henne? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar vare på kortene i jula, og pleier å legge dem i en skuff etter det. Album får jeg aldri somlet meg til å lage. Synes det er hyggelig med bilder av barna til venner og familie, selv om jeg ikke alltid kjenner dem igjen når jeg finner igjen kortene noen år senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar vare på alle kort jeg får, men det er for så vidt ikke mange.

Endret av Gjøa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...