Gå til innhold

Utradisjonell forlovelsesring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid likt ringer av den litt mer staselige sort. Kan ikke tenke meg en helt simpel forlovelsesring.

Liker den vedlagte veldig godt, og kan tenke meg å bære den for resten av mitt liv.. :rodmer:

Men vil den funke som forlovelsesring?

Min lenke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes den var kjempefin:) Kunne fint brukt den som forlovelsesring!

Skrevet

Go for it:) det er du som skal bruke ringen og det er viktig at DU elsker den:) syns den var kjempefin jeg:)

Skrevet

Jeg synes den var nydelig, hvitt gull er så fint! Den funker absolutt som forlovelsesring :)

Skrevet

Du kan vel bruke hva du vil som forlovelsesring.

• Liker 1
Skrevet

Kjempefin!

Skrevet

Ringen er fin den, men jeg ville aldri hatt en diamantring med så dårlig kvalitet, og iallefall ikke i forlovelsesringen min....

• Liker 2
Skrevet

jeg syns den var kjempefin, og kunne godt ha brukt den!

Skrevet

Har alltid likt ringer av den litt mer staselige sort. Kan ikke tenke meg en helt simpel forlovelsesring.

Liker den vedlagte veldig godt, og kan tenke meg å bære den for resten av mitt liv.. :rodmer:

Men vil den funke som forlovelsesring?

Min lenke

Åh, den var nydelig! :rodmer:

Den kan du absolutt bruke som forlovelsesring, synes jeg :)

Skrevet

Jeg jobber i Bjørklund, og den der er like fin på som på bildet! Snikprøver den selv av og til :D

Skrevet

Jeg har jobbet på Bjørklund og sett ringen du linker til, og den er dessverre finere på bildet. Den er fin, for all del, men jeg synes dessverre ikke den er verdt prisen. Diamantene (spesielt de på siden) er såpass små at stikkfattingene (kulene som holder diamantene på plass) er nesten like store som diamantene. Når det er sagt så er diamantene av normal kvalitet, og når diamantene er så små så har klarhet ikke så mye å si til en viss grad selvfølgelig. Jeg synes det hadde vært sløsing med penger om så små diamanter hadde vært top wesselton vvs eller vs for eksempel. Hvis jeg ikke husker helt feil er denne ringen "hul" på innsiden fra der diamantene begynner. De har (hadde iallefall) derimot en annen ring som er veldig lik denne, med større diamanter. Den er også dessverre en del dyrere.

Den fungerer som forlovelsesring synes jeg. Bare vær klar over at en ring, og spesielt en med så mange fattinger, må vedlikeholdes og sjekkes da metallet slites over tid og man kan risikere å miste diamanter. :)

Skrevet

Jeg jobber i Bjørklund, og den der er like fin på som på bildet! Snikprøver den selv av og til :D

Jeg postet akkurat under deg og synes faktisk motsatt :)

Jeg tror kanskje at meningen min er litt "ødelagt" av det at jeg er utdannet gullsmed for jeg har merket at jeg analyserer alt av smykker siden "den kunne jeg laget selv". :fnise:

Uansett så anbefaler jeg deg TS å gå å se og prøve ringen, det er jo hva du mener som egentlig betyr noe :)

Skrevet

Jeg postet akkurat under deg og synes faktisk motsatt :)

Jeg tror kanskje at meningen min er litt "ødelagt" av det at jeg er utdannet gullsmed for jeg har merket at jeg analyserer alt av smykker siden "den kunne jeg laget selv". :fnise:

Uansett så anbefaler jeg deg TS å gå å se og prøve ringen, det er jo hva du mener som egentlig betyr noe :)

Haha, det kan jo godt være, jeg jobber kun deltid, men har gjort det de siste 5 årene, så er kanskje ikke like miljøskadet som deg! Skjønner godt man blir litt mer kritisk når man er faglært :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...