AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Er det normalt å bare slippe løs en hund som er på vift? Om politiet ikke kan ta ansvar og ingen har etterlyst? Hva gjør man? Hunden har halsbånd, uten navn og nummer, den har og refleksvest? Skal jeg holde den inne her i natt eller slippe den ut igjen?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Hold den inne, den kan bli overkjørt eller stikke lengre unna eieren. I morgen ringer du veterinærvakta, den er forhåpentligvis chippet. 1
^KinderMaxi^ Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Jeg ville latt den sove over Om den ikke har chip, så sett inn annonse i lokalavisen eller noe. Kan hende den er langt hjemmefra. 1
Brukernavn Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Siden har refleksvest på seg kan det virke som om voffsen kanskje har stukket av under en tur Jeg ville gjort alt jeg hadde kunnet for å finne eierne. Som hundeeier selv hadde jeg blitt veldig glad om noen hadde gjort det om min hund hadde forvillet seg avgårde. 1
Gjest Heloise Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Ring Viking, 06000. Noen ganger må det igjennom politiet (hvis den er på en adresse), men ring viking først og hør med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå