Silverstar Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Jeg skal kjøpe en ekte Maggie Sottero kjole, og det er to små problemer: 1. Kjolen har en korsett med snøring i tyggen(slik de fleste Maggie kjoler har) og jeg liker det ikke i det hele og det store. Drømmekjolen kommer enten med slik snøring eller glidelås med knapper i ryggen. Selgeren sier at hun kan gå en skredder/sydame eller hva det nå heter til å endre dette slik at det blir glidelås istedet. Det jeg lurer på er om man faktisk er lurt. Kan de endre så mye på den uten at det vises? Burde jeg heller kjøpe den med snøring og så få den endret her i Norge? Er det noen som har gjort slikt før, og hva vil det koste tror dere? 2. Hun kan ikke få sydamen på brudehuset til å begynne å jobbe på den før jeg har betalt, og hun ønsker å bruke Paypal...Jeg har aldri brukt det før, men leser en del om hvor trygt det skal være å bruke Paypal. Det jeg ikke skjønner er: Om jeg betaler henne, hva er det som skal stoppe henne fra å ta pengene og aldri la høre fra seg igjen? Hvordan er jeg sikret i det hele å det store? Setter uendelig stor pris på alle svar:)
altflyter Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Poenget med paypal er vel at det har en form for garanti. hun får ikke pengene før du bekrefter at du har mottatt varen eller noe slikt. Jeg ville ikke latt henne fikse kjolen. Ta det i norge, så vet du at du får det på din måte. Litt dyrt blir det nok uansett.. 1
Lyra Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Hvis du skal endre en kjole fra snøring til glidelås må du hvertfall være litt obs på størrelsen. Størrelsene er vel beregnet på at snøringen skal være litt "åpen" så den vises, så du må ha en som må kunne snøres helt igjen hvis du skal ha glidelås. Hør litt rundt om du finner noen som kan gjøre det i Norge, da kan du jo evt få justert litt på størrelsen i samme slengen om det trengs også.
Tulling Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Ville tatt det i norge etter å ha prøvd kjolen med snøring først. Greit å se hvor mye den må tas inn etter å ha prøvd den ordentlig. PayPal er en annerkjent betalingsmetode.
Silverstar Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2011 Det som er dumt er at kjolen enten passer eller er for trang, det er ikke snakk om å ta den inn. Det som er er at den passer i bryst og hofte region, men den vil bli litt trang i livet, tror jeg. Om jeg beholder den med korsett, så er det jo større sjangs for at den passer. MEN, jeg skal ikke gifte meg før om ca. 2 år, jeg har blitt medlem i et treningsstudio, og kommer til å gå en del i vekt...Jeg kan jo få sydd den om her, men er redd for at det kommer til å koste meg alt for mye, mens hun på brudesalongen gjør det inkludert i prisen på kjolen. Jeg måtte bare betale 50 dollar for knapper og stoff. Så det er en grei avtale. Men lurer på om jeg skal få det gjort i Norge for trygghetens skyld. Noen som kan gjette på hva det vil koste??
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #6 Skrevet 4. desember 2011 Hvorfor i alle dager kjøper du en kjole TO ÅR før bryllupet?! Spesielt siden du har lyst til å gå ned i vekt? (Sorry, måtte bare spørre )
Lyra Skrevet 4. desember 2011 #7 Skrevet 4. desember 2011 Lurer litt på hvorfor du vil kjøpe kjole så tidlig jeg også. Gjorde det selv og angret, nå har jeg solgt den første og kjøpt ny... Kan jeg få spørre hvilken kjole det er snakk om?
Silverstar Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #8 Skrevet 4. desember 2011 Det har vært drømmekjolen min i ett år nå^^ Jeg er litt håpløs egentlig, fant drømmeringen, og da var det bare den ringen som fantes(fikk den). Fant kjolen med stor K og da ser jeg ikke de andre engang, så da kan jeg likegodt kjøpe den nå som jeg får kjøpt den billigere, også er det greit å ha den som motivasjon for å trene. Da MÅ jeg ned i vekt. Greit å ha den å prøve den på, slik at jeg ser fremgangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå