ivanka Skrevet 19. mai 2002 #2 Skrevet 19. mai 2002 ha ha ha! dette beviser at med privat stylist hadde jeg sett bedre ut enn både cameron diaz og madonna! ho ho. utrolig bra!
Guess What! Skrevet 19. mai 2002 #3 Skrevet 19. mai 2002 ...+ et studio med mye lys, litt manipulering og litt sminke så blir alt bra. Alle kan se bra ut med sminke. Men det er jo media som GJØR dem til stjerner. Er det ikke? Tror ikke jeg hadde reagert så kraftig om jeg hadde sett madonna på butikken eller Diaz for den slags skyld. De er veldig gjennomsnitt.. Vertfall her i Norden, hvor det finst mangen pene blondiner ..12
Gjest Lea Skrevet 19. mai 2002 #4 Skrevet 19. mai 2002 De ser da for pokker ut som normale mennesker. Tviler på at noen av oss ser særlig mye bedre ut når vi nettopp har stått opp eller er på joggetur. Ler vi av dette for å føle oss bedre selv?
ElleVille Skrevet 19. mai 2002 #5 Skrevet 19. mai 2002 Så klart, Lea. Men det kan jo være greit å se at det faktisk er masse "hjelp" som får dem til å se så overnaturlige ut. Selv om de fleste vel var klar over det også.12
ivanka Skrevet 19. mai 2002 #6 Skrevet 19. mai 2002 ler fordi det får meg til å føle meg bedre selv... fullt mulig, det. synes det er deilig, jeg, med bilder av noen man bare er vant til å se avbildet som et overnaturlig fullkomment ikon med alle kviser, rynker og celluliter smakfullt airbrushet vekk. jepp, jeg føler meg bedre når jeg ser at mennesker som utfra de blidene vi vanligvis ser av dem kunne vært lags av plast, viser seg med morratryne, joggetryne etc. det er bruddet med illusjonen som får meg til å le, ikke at christina, pamela, cameron og madonna er mennesker av kjøtt og blod. var det flere som fikk med seg den at kylie uttalte at hun skulle ønske hun så ut som bilder/video av seg selv? setter pris på litt menneskelighet, jeg.
Gjest Lea Skrevet 19. mai 2002 #7 Skrevet 19. mai 2002 Vet ikke hvorfor jeg blir så provosert av slike ting. Fikk en mail med flere av samme type bilder og syntes ikke at det var morsomt i det hele tatt. Disse menneskene er vel av kjøtt og blod og det vet vi vel fra før. Synes vel egentlig at de skal få være i frd for disse fotografene som tar sånne bilder uten tillatelse (for det tror jeg neppe at de har fått).
Shelly Skrevet 19. mai 2002 Forfatter #8 Skrevet 19. mai 2002 Såklart er jeg enig i at de har rett til privatliv, og burde få slippe unna fotografene som invaderer privatlivet deres, men så er nå det en del av jobben deres også. Hadde det ikke vært for pressen så hadde disse helt normale personene ikke vært berømt, rik og velstående. Jeg synes det er litt deilig å se at disse stjernene ser helt ”normal” ut, slik som du og jeg. Jeg er lei av at de blir framstilt som uoppnåelig pene, perfekte mennesker. Det er godt å vite at med rett sminke kan vi bli like ”perfekte ” som dem. 12
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #9 Skrevet 22. mai 2002 Jeg ble veldig nyskjerrig, men misslyktes i forsøk på å komme inn på siden. Passord o.l ???
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #10 Skrevet 25. mai 2002 HA HA! Ikke det at jeg ble noe spesielt overrasket, men det som er kult med slike bilder, er at disse her guttene/mennene i landet vårt kanskje kan få seg en wake up call!! Di er jo så vanvittig naive, og tror virkelig at det de ser, er hva de får....suckers! Men for all del; mange jenter faker jo når de skal ut på byen med tanke på push-up behå/stømpebukse, sminke, løsnegler, løsvipper, sminke, løshår osv osv. Vi er litt patetiske....
Gjest starla Skrevet 21. november 2002 #11 Skrevet 21. november 2002 jeg er ei jente på 20 år, med mange kropps/utseednde fikserte venniner, og jeg er vel kanskje det til en viss grad selv. og jeg må si at vi alle hadde godt av å se bildene av kjendisene uten sminke for å "komme ned på jorda", og ikke sette oss så skyhøye mål om å se ut som dem, når det faktisk ikke er slik de ser ut! alle har vel rett til privat liv, men virkelighet er virkelighet og jeg syns vi trenger det i en verden av illusjoner!
Gjest Duchess Skrevet 21. november 2002 #12 Skrevet 21. november 2002 Hva pokker er galt med at de viser fram at disse menneskene også bare er normale under alle lagene med sminke ? Jeg ser ingenting galt i at det kommer for dagens lys, selv om de fleste nok var klar over det fra før av. Nok "riktig" sminke lagt på de rette plassene for å skjule ditt og fremheve datt, en flink fotograf og voilà de fleste ville sett alldeles strålende ut.
Mathias Skrevet 21. november 2002 #13 Skrevet 21. november 2002 Hm, poenget er vel at de legger ut bilder som er stygge, dvs de gjør grimaser etc... Dette er bilder som er STYGGE og vi alle hadde tatt vekk fra permen og kastet dem... De er ment å få oss til å gotte oss og le skadefro... Derfor liker jeg helle rikke at de er lagt ut på nettet, det er noe jeg selv ikke hadde likt... Bilde uten sminke er en ting, bilde uten sminke, med mat i munnen, rynker i panna fodi en hever bryna med hår i munnen fordi det blåser... Det er bilder vi hiver hva?...
Mathias Skrevet 21. november 2002 #14 Skrevet 21. november 2002 HA HA! Ikke det at jeg ble noe spesielt overrasket, men det som er kult med slike bilder, er at disse her guttene/mennene i landet vårt kanskje kan få seg en wake up call!! Di er jo så vanvittig naive, og tror virkelig at det de ser, er hva de får....suckers! Men for all del; mange jenter faker jo når de skal ut på byen med tanke på push-up behå/stømpebukse, sminke, løsnegler, løsvipper, sminke, løshår osv osv. Vi er litt patetiske.... HALLO... Dere sminker dere stort sett like mye som dem når dere er på byen, og det er vi gutta klar over... Da er det morsommere at dere tror sokken i buksa mi er det dere får... suckers!... hehehe
Anie Skrevet 21. november 2002 #15 Skrevet 21. november 2002 JEg henger meg på det flere her inne svarer.. De såkalte "stjernene" er da normale mennesker dem også. OG selvfølgelig sminker de seg og gjør mye for å se mer attraktiv ut.. Hvem hadde ikke gjordt det om det filmes, tatt bilder av oss etc.... Vi gjør jo det når vi skal til byen; da er det sminke, push up bh, push up strømper etc, og sokk i trusa for å få bollemus eller større p*kk........ Alle gjør vi noe med utseende, og alle har vi "grå" dager
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2002 #16 Skrevet 21. november 2002 hva skulle vi gjort uten sminke spør bare jeg....mange jenter og kvinner er avhengige av sminke, og vi må aldri glemme at man kan aldri sminke bort et stygt ansikt til å få vedkommende til å se ut som askepott, men make up kan få folk til å se friskere, mer energisk og frisk ut. Feil sminke på folk kan være like ille å se på det synes jeg som et morgentrøtt madonna ansikt. Man kan aldri trylle bort en bred nese eller stygge øyne med make up, men leppene kan forstørres og gjøres blankere og mer "fristende" og moderne, men det synes vanligvis når jenter legger liplineren en cm utenfor leppelinjen,, så da blir det ikke så fint allikevel. Kviser og blek hud kan trylles bort med makeup, og man vet at blir du med en fyr hjem for første gang og han ser deg på søndagsmorgenen med sminke klint overalt nærmest, og han fortsatt er interessert, ja da kan du stole på at han synes du er like pen uten sminke!
Mathias Skrevet 21. november 2002 #17 Skrevet 21. november 2002 En annen ting er jo at veldig mange av de som er kommet så langt fordi de er pene, ER penere enn de flsete av dere uten sminke.... Og det er like lett å lage stygge bilder som flaterende bilder; begge sier like lite om hvordan de egentlig ser ut...
starie Skrevet 21. november 2002 #18 Skrevet 21. november 2002 Kjære gjest.. Du skulle bare visst hva man kan trylle bort.. Vi har en utrolig dyktig makeup-lærer og han kan gjøre de utroligste ting.. Jeg kan få perfekt hud, store bambi-øyne og en søt, liten nese. Vi har også sminket en av de peneste jentene i klassen til en MANN. Og hva med kulehull, stygge arr, brannsår og knivstikk man kan fake? Tro meg, alt går med rette teknikker og riktig sminke!
Kid-a Skrevet 21. november 2002 #19 Skrevet 21. november 2002 Tja, tror du virkelig på det du sier, sandra?
starie Skrevet 21. november 2002 #20 Skrevet 21. november 2002 Kid-a. Ja, det gjør jeg. Hvorfor skulle jeg ellers si det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå