elvital Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 har et avstandsforhold, så trenger noe til å keep me busy på kveldene og fridagene mine. De fleste vennee mine har også flyttet ut av byen jeg bor i, så klart. Og hvis ikke så er de veldig busy med sine liv. Jeg liker å fotografere, trener 5-6dager i uka, lage mat og prøver å lære meg litt gitar. Noen som har forslag til prosjekter jeg kan starte på? er ikke så glad i strikke/sy osv. Enkle sanger jeg kan lære meg på gitar? (Kan "time of your life av green day og idyll av postgirobygget..). på forhånd takk.
Gjest finurlig Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Du kan lære deg "Duelling Banjos", da har du noe å gjøre ei stund
fin_bil Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Jeg syntes metallica har mange sanger med fine gitarriff. for eksempel: "one" og "the unforgiven"
elvital Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2011 Jeg syntes metallica har mange sanger med fine gitarriff. for eksempel: "one" og "the unforgiven" da skal jeg sjekke ut det
Gjest Tekola Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 Du kan jo begynne å lage deg fotoalbum? Skaffe litt scrapbookingutstyr, få "fremkalt" bildene dine og så sette deg ned og lage fotoalbum med forskjellige temaer? Det tar tid, om ikke annet!
elvital Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2011 Det er sant! Har ett år å (fremkalle+)lime inn bilder fra nå.. :O
Chord Skrevet 9. desember 2011 #8 Skrevet 9. desember 2011 Redigerer du bildene dine? Isåfall er jo det litt tidsfordriv, hvis du tar digitalt selvfølgelig. Ellers kan du jo gå inn på Ultimate Guitar eller Nortabs og finne chords. Siste linken (nortaps) er kun norske sanger Må forresten si at det var som om jeg selv skulle skrevet dette, jeg har akkurat de samme hobbyene som deg 1
elvital Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2011 Redigerer du bildene dine? Isåfall er jo det litt tidsfordriv, hvis du tar digitalt selvfølgelig. Ellers kan du jo gå inn på Ultimate Guitar eller Nortabs og finne chords. Siste linken (nortaps) er kun norske sanger Må forresten si at det var som om jeg selv skulle skrevet dette, jeg har akkurat de samme hobbyene som deg Ja, driver litt med det. Men blir (desverre) litt for fort utålmodig :/ Lurer litt på om jeg skal begynne å ta litt mer "kunst"bilder, samle sammen til en slags utstilling for meg selv, evt litt gaver her og der? Og morsomt
elvital Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #10 Skrevet 9. desember 2011 Forresten, noen som vet om en fin sang, på engelsk, som er enkel å synge?
Gjest finurlig Skrevet 9. desember 2011 #11 Skrevet 9. desember 2011 Forresten, noen som vet om en fin sang, på engelsk, som er enkel å synge? Det er ganske vanskelig å svare på det, alle har forskjellige toneleier. Men du kan jo prøve deg litt på de sangene du liker, og ta det som det kommer?
elvital Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #12 Skrevet 9. desember 2011 Det er ganske vanskelig å svare på det, alle har forskjellige toneleier. Men du kan jo prøve deg litt på de sangene du liker, og ta det som det kommer? Sant nok... *Hurry up* (skal være julegave til kjærsten. Om jeg får tatt det opp da.. )
ekkirneh Skrevet 16. februar 2012 #13 Skrevet 16. februar 2012 Jeg var heller ikke interessert i strikking, men så kjøpte jeg meg quick knit (knitting loom) og huhei hvor det går! Det er kjempemoro fordi det er så enkelt, også går det så fort at motivasjonen og tålmoigheten rekker. Du lager en lue på 1-2 timer liksom
Hanne20 Skrevet 24. februar 2012 #14 Skrevet 24. februar 2012 (endret) Siden du liker å fotografere, kan du jo lage hjemmeside med bildene dine. Min er: http://www.my-camera-world.blogspot.com Holder på å planlegge nytt design og bedre oversikt, så den er ikkje så fin nå. Er en hobbyfotograf som liker å ta bilder av alt og prøve ut nye ting. Du kan også begynne på gitarkurs? Endret 24. februar 2012 av Hanne20
Bachata Skrevet 24. februar 2012 #15 Skrevet 24. februar 2012 Lag prosjekter for deg selv ang fotograferingen, go gå ut på jakt etter motiver som kan passe. Alt fra "blå" der du fokuserer på farger, eller "kunst" der du ser etter helt andre typer motiver. Eller "ansikter", eller hva som helst egentlig. Rediger bildene og lag hjemmeside med dem, som Hanne20 sier over her, ha som prosjekt å lage en hjemmeside som du virkelig synes passer deg. Bare der har du jo noen prosjekter, Tar tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå