AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Hva kan denne mld tolkes som? "Tenker masse på deg der hjemme. (Pluss en fint kompliment som jeg ikke vil skrive pga evt gjenkjennelse) " ????? Jada, vi har vært litt på flørteren... Ringes av og til. Vi bor i hver vår by, men han "bor" egentlig her jeg bor.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 At han tenker på deg og er interessert? Er det ikke ganske obvious? 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 TS her. Jo det var jo det jeg håpte på, men det er ikke så lett å forstå hva han mener hele tiden. Da han bodde her var det mye rotings og sånn, men ellers lite kontakt. Nå når han er i en annen by er det myyyyyye mer kontakt Om dere husker en tråd der jeg skrev at han ba meg med i familiebesøk, ja dette er samme typen.
Fysikeren Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 Synes dette er helt umulig å vurdere så lenge jeg ikke vet noe om forholdet deres, eller om komplimentet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå