Nostalgi Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Hei! For noen måneder siden fikk jeg en slik ekkel kribling i huden. Kjennes ut som det går maur på meg eller mark som kravler i huden. Kjempe ekkelt! Har ikke dovnet bort eller at hendene har "sovnet" eller noe slikt. Blodtilførselen er helt grei. Men tror det er nervene. Spesielt når klær eller noe annet berører huden, og det er spesielt på armene det er verst. Noen som kjenner til hva dette kan være? :-( Har hatt det i flere mnd nå.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Jeg husker jeg så et program om mystiske sykdommer en gang. Da handlet det om akkurat den følelsen, nesten om som at man hadde maur i huden. Det var en pasient som klødde, men liksom ikke nådde kløen gjennom huden. Jeg tror det var TLC som sendte det programmet, du kan jo evt søke på det
Nostalgi Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2011 Jeg husker jeg så et program om mystiske sykdommer en gang. Da handlet det om akkurat den følelsen, nesten om som at man hadde maur i huden. Det var en pasient som klødde, men liksom ikke nådde kløen gjennom huden. Jeg tror det var TLC som sendte det programmet, du kan jo evt søke på det Tusen takk :-) Ja, det skal jeg absolutt gjøre.
Gjest gjest Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Tusen takk :-) Ja, det skal jeg absolutt gjøre. Funnet ut av det? Jeg har hatt det samme i mange år, aner ikke hva det er!
Nostalgi Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2011 Funnet ut av det? Jeg har hatt det samme i mange år, aner ikke hva det er! Hei! Mange år? Uff, stakkars deg. Har desverre ikke funnet ut hva det er enda. Var til legen da dette startet, og han mistenkte ømme og stive muskler/anspenthet som gjorde til at det trykket litt på nervene i nakken/rygg, eller noe sånt. Men, jeg tror det må være noe mer :-( Har du undersøkt deg for dette da?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Jeg har hatt det noen ganger. Jeg har diagnosen MS.
ninuska_ Skrevet 11. desember 2011 #7 Skrevet 11. desember 2011 Tråden er ryddet, og innlegg slettet som ledd i ryddingen. Husk: det er ikke tillatt å signere som helsepersonell/yrkestitler innenfor helsesektoren i K&H-forumet, ninuska_, mod
Gjest gjest Skrevet 11. desember 2011 #8 Skrevet 11. desember 2011 Hei! Mange år? Uff, stakkars deg. Har desverre ikke funnet ut hva det er enda. Var til legen da dette startet, og han mistenkte ømme og stive muskler/anspenthet som gjorde til at det trykket litt på nervene i nakken/rygg, eller noe sånt. Men, jeg tror det må være noe mer :-( Har du undersøkt deg for dette da? Hei, svarer sent gitt! Nei, har ikke undersøkt meg. Har hatt det siden jeg var liten og mamma mente det bare var hårene på kroppen som klødde/bevegde seg. Men skal sies at jeg lekte med både marsvin og hamster i senga, pluss hunden min la seg til å sove der ofte. Minstenkte selv det var noe midd eller noe fra dyrene. Men nå mange år senere -uten dyr, vet jeg faktisk ikke. Men kommer i perioder. Kjennes som du sier, rett og slett ut som maur på innsiden av huden. Høres jo litt ut som det kan være noe med nervene da..når du sier det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå