Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvilken av desse to hår kurene som er best:

Joico - K-pak Deep-penetrating Reconstructor Eller

Kérastase - Lait Vital

Jeg har langt hår, san middels tykt har litt slitte tupper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kerastase, den gule? Er veldig bra på mitt totalslitte hår. Etterpå ser håret normalt ut, som at det aldri hadde vært farget.

Skrevet

Jeg lurer på hvilken av desse to hår kurene som er best:

Joico - K-pak Deep-penetrating Reconstructor Eller

Kérastase - Lait Vital

Jeg har langt hår, san middels tykt har litt slitte tupper.

Kan være jeg har misforstått, men jeg tror det er to forskjellige typer kurer...Joico sin er en proteinkur, mens den fra Kerastase skal gi masse med fukt - slik jeg har forstått det, vel og merke. Jeg har ikke prøvd Kerastase sin, men jeg har gått gjennom 2 tuber med Joico sin og bruker denne annenhver uke, etterfulgt av en fuktighetsgivende kur slik at jeg får gjenoppbygget hårstrået og gitt håret masse fukt. Jeg har selv langt hår, og ikke for å skryte meg selv opp i skyene eller noe slikt, men jeg tar godt vare på håret og det synes. Joico sin er en desidert veldig viktig del av dette "hårregimet". Absolutt verdt å investere i både proteinkur og en fuktighetsgivende. Beklager at jeg ikke kan si mer på Kerastase sin...

Skrevet

Kan være jeg har misforstått, men jeg tror det er to forskjellige typer kurer...Joico sin er en proteinkur, mens den fra Kerastase skal gi masse med fukt - slik jeg har forstått det, vel og merke. Jeg har ikke prøvd Kerastase sin, men jeg har gått gjennom 2 tuber med Joico sin og bruker denne annenhver uke, etterfulgt av en fuktighetsgivende kur slik at jeg får gjenoppbygget hårstrået og gitt håret masse fukt. Jeg har selv langt hår, og ikke for å skryte meg selv opp i skyene eller noe slikt, men jeg tar godt vare på håret og det synes. Joico sin er en desidert veldig viktig del av dette "hårregimet". Absolutt verdt å investere i både proteinkur og en fuktighetsgivende. Beklager at jeg ikke kan si mer på Kerastase sin...

Du har rett. :) Slitt hår trenger proteiner, og da ville jeg ha valgt Joico sin Deep Penetrating Reconstructor, men Kerastase sin Lait vital gir et veldig mykt og glansfullt hår. Dog er vel dette mest silikon, og alle fuktighetskurer bare legger seg utenpå hårstrået, så for meg blir det litt unødvendig kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...