~Frk Amalie~ Skrevet 16. desember 2003 #1 Del Skrevet 16. desember 2003 Kattene mine er ville etter fisk (ikke uvanlig ) MEN, laks liker de ikke! Snuser bare litt på det og går... Har hørt et eller annet sted at det er vanlig. Hadde vært interessant å se om det er noe i det! Liker kattene deres laks? Og; kanskje dere vil fortelle litt om matvanene til kattene deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 16. desember 2003 #2 Del Skrevet 16. desember 2003 Katten til svigersene elsker røykalaks!! Den blir helt spinnvill bare den ser pakken :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Frk Amalie~ Skrevet 16. desember 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 16. desember 2003 Katten til svigersene elsker røykalaks!! Den blir helt spinnvill bare den ser pakken :o Å, litt uovertenkt innlegg fra meg. Jeg mente kokt/stekt laks. Røyka/gravet laks liker mine også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 16. desember 2003 #4 Del Skrevet 16. desember 2003 ah ok - hmmm det vet jeg ikke om den liker eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 16. desember 2003 #5 Del Skrevet 16. desember 2003 Nei de liker ikke laks, den ene katten min kan spise litt ørret. Har hørt at katter ikke skal spise rød fisk...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 16. desember 2003 #6 Del Skrevet 16. desember 2003 Nei, katter skal ikke ha rød fisk, det tåler de ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 16. desember 2003 #7 Del Skrevet 16. desember 2003 Nei, laks liker de ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 16. desember 2003 #8 Del Skrevet 16. desember 2003 Kattene mine spiser laks. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. desember 2003 #9 Del Skrevet 16. desember 2003 det er veldig få katter som liker rød fisk, vet ikke hvorfor, det bare er sånn..... Katter bør heller ikke få røykelaks ol, siden det er altfor salt for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 16. desember 2003 #10 Del Skrevet 16. desember 2003 Min katt har spist kokt laks. Laksen hadde lagt lenge i frysen, men for pus var den god som ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 17. desember 2003 #11 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg fikk en stooor pakke lakseskiver, til pus, en pakke som hadde gått i stykker i fryseren. Jeg tenkte at dette skal bli "mat for mons". Kokte laksen, og serverte den. Men nei, bare snuste på den og gikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda84 Skrevet 17. desember 2003 #12 Del Skrevet 17. desember 2003 Katten vår kan snuse og slikke litt på laksen. Men spiser det ikke. Tror det blir for fett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2003 #13 Del Skrevet 19. desember 2003 Katter er ikke så glad i fet fisk, dypvannsfisk, krydder smak/lukt eller røkesmak er ikke no særlig heller, selvfølgelig fins det unntak. Bare ikke gi dyr for mye salt, helst ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 20. desember 2003 #14 Del Skrevet 20. desember 2003 Katten min liker ikke fisk den. Hun har blitt tilbudt ulike typer, men neida, snuser såvidt på det og går. Men derimot er hun gal etter tørrforet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2003 #15 Del Skrevet 20. desember 2003 Tørrfor er veldig fetende så go easy on it... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå