AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #21 Skrevet 8. desember 2011 det er sånne kjoler og sånne som deg som får oss norske jenter til å se ut som en tøs. Haha, må nesten le? Unnskyld meg, men hva får deg til å si at kjolen til TS er "tøs"?? Kanskje kort, men går an å være sexy+classy samtidig. Syns den var sofistikert og fin jeg, og sammen med blazer er den alt ennet enn tøs. Sett jenter gå med verre enn dette på byen for å si det mildt. 1
Djungelvrål Skrevet 8. desember 2011 #22 Skrevet 8. desember 2011 det er sånne kjoler og sånne som deg som får oss norske jenter til å se ut som en tøs. Du får kle deg i burka da og joine dine nye landskvinner. 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #23 Skrevet 8. desember 2011 det er sånne kjoler og sånne som deg som får oss norske jenter til å se ut som en tøs. Hehehe! Du mener det ja? Hvis du ser på DENNE kjolen som "tøs", så syns jeg først å fremst det er litt fascinerende. I tillegg til at jeg i innlegg ber om tips til å dekke enda mer hud! Bevares. Men jeg ba om alle sine meninger, så setter pris på ditt innspill. Hehe, men det vil nok ikke bli tatt i betraktning... Og jeg er forresten ikke norsk TS 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå