AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Hei dere, hva syns dere om denne kjolen? Fikk den i gave. Har dere noen tips til noe jeg kan ha over? (Arr på armer) Føler dette er en slik kjole man ikke kan ha noe over da den er litt rynkete, eller? Vedkommende jeg fikk den av vet ikke at jeg ikke kan ha korte armer, men liker kjolen og har lyst til å bruke den. Forslag? Takk for tips og svar )
Nevian Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Skal ikke begi meg ut på noen forslag til aksessorier, men bare si at den var særs bra å se til 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Du kan fint bruke en kort sort dressjakke/bazer-type jakke over den! 6
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 OH, den likte jeg =D vet du hvilken butikk den er kjøpt i??? Lyst på en sånn jeg å=) 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 Veldig bra. Blir sexy som faen med blazer til, men da må du liksom gå med den hele kvelden. Mange her som haaaater boleroer, men for meg som også har arr på armene er bolero et kjærkomment klesplagg i min garderobe. Da har jeg plutselig mye mer valgfrihet når det gjelder klær og kan faktisk kjøpe noen topper/kjoler som jeg liker. Men boleroen må være stram og uten noe pynt eller rynker. Som denne: Min lenke Ja, jeg vet at dere bolerohatere kommer til å spy nå, men det er ikke alle som har muligheten til å gå ermeløs.. 3
Lulu21 Skrevet 3. desember 2011 #7 Skrevet 3. desember 2011 Jeg hadde valgt en blazer til. Gjerne med et litt stort smykke i halsen 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #8 Skrevet 4. desember 2011 Jeg hadde valgt en blazer til. Gjerne med et litt stort smykke i halsen Jeg ville ha gått for bolero under og blazer utenpå. Da kan du ta av deg jakken om du vil litt senere på kvelden. Og så ville jeg heller hatt litt store øredobber enn smykke, da det etter min mening blir for "bråkete" med både kjolen og stort smykke.
Ego Skrevet 4. desember 2011 #9 Skrevet 4. desember 2011 Lange hansker Om ikke arrene er på overarmene også... Er småhekta på lange hansker for tiden.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #10 Skrevet 4. desember 2011 Sort, figurformet blazer!! Superfin den var! Du kommer til å bli så fin, så!
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #11 Skrevet 4. desember 2011 Lange hansker Om ikke arrene er på overarmene også... Er småhekta på lange hansker for tiden. I disse juletider er vel et passende uttrykk; bob-bob... 3
Kilikia Skrevet 4. desember 2011 #12 Skrevet 4. desember 2011 det var en veldig pen kjole som passer til de fleste anledninger 1
Luppa Skrevet 4. desember 2011 #14 Skrevet 4. desember 2011 Hvis den har hel rygg kan du lage strømpebukse-bolero! Altså klippe føttene av en (ny!) strømpebukse i ønsket tykkelse og farge, og strekke den i skrittet (haha) så du får den på deg som en bolero! Høres tacky ut, men så lenge du har den under kjolen så den dekker sømmene i skrittet på strømpebuksa ser det bare ut som tighte ermer på kjolen 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #15 Skrevet 5. desember 2011 Tusen takk for svar og tips dere! :D Jeg aner ikke hvor den er kjøpt, da jeg fikk den i gave Men det står "Morgan - Morgan De Toi", på innsiden om det er til noe hjelp? :/ Får se om jeg ikke finner en litt stram blazer, også må jeg gå til innkjøp av boleroer, greit å ha Må innrømme at jeg ble spent på det "strømpebukse forslaget"... *Hoppe inn i klesskapet med saksa*
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #16 Skrevet 6. desember 2011 Fin kjole Jeg syns svarte kjoler er ganske kjedelige da, så ville spritet den opp med noen freshe assessoarer (vanskelig ord på norsk gitt). Blazer til blir flott, gjerne i en annen farge enn svart. Kjør en rød eller noe hvis du våger, evnt hvit, beige, grå osv. Noen fargesterke (eller hvertfall annet enn svart) pumps, mye armbånd, ringer og øredobber. Ville ikke hatt smykke, kun et lite i halsen, pga kjolen er så stor der framme.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #17 Skrevet 6. desember 2011 Dere som har blazer over kjoler om vinteren, har dere en kåpe over blazeren igjen? Jeg mener.. Det er jo litt kaldt med bare en blazer? Og blir det ikke rart/mye klær med jakke/kåpe over blazer igjen? 1
MissAwesome Skrevet 7. desember 2011 #18 Skrevet 7. desember 2011 kjempe fin kjole, jeg vil valgt en blazer og ikke bolero. Som en eller annen sa, så hadde det vært kjempe tøft med en rød blazer 1
Gjest Tigress Skrevet 8. desember 2011 #19 Skrevet 8. desember 2011 Lange hansker til kort kjole er litt...misforstått. Synest eg. Ein brukar jo berre lange hansker til galla, og når kjolen då er kort synest eg det blir litt bonde i byen, syner tydeleg at ein ikkje er van med dette selskapslivet, liksom. Eg stemmer for blazer.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #20 Skrevet 8. desember 2011 det er sånne kjoler og sånne som deg som får oss norske jenter til å se ut som en tøs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå